Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stinkt!
Moderator: moderatorteam
-
Sassie
- Zeer actief
Stinkt!
Wolf stinkt!
Ik vind dat er de laatste tijd een vreemd luchtje om hem heen hangt terwijl dat nooit zo was. Het lijkt uit zijn anus te komen maar die hou ik goed schoon, zeker met zijn lange vacht.
Nu knuffelde ik hem laatst en hing over hem heen en toen rook ik die lucht weer maar al bovenop zijn rug wel richting staart, en het lijkt wel of het door zijn huid heenkomt. Ik hoop niet dat er iets rot vanbinnen :N:
Iemand dit wel eens gehad? Anders ga ik toch eens overleggen met de dierenarts of overdrijf ik nou?
Ik vind dat er de laatste tijd een vreemd luchtje om hem heen hangt terwijl dat nooit zo was. Het lijkt uit zijn anus te komen maar die hou ik goed schoon, zeker met zijn lange vacht.
Nu knuffelde ik hem laatst en hing over hem heen en toen rook ik die lucht weer maar al bovenop zijn rug wel richting staart, en het lijkt wel of het door zijn huid heenkomt. Ik hoop niet dat er iets rot vanbinnen :N:
Iemand dit wel eens gehad? Anders ga ik toch eens overleggen met de dierenarts of overdrijf ik nou?

- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
-
Sassie
- Zeer actief
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
Ik weet dat bij nieren en leverdingen de hond flink kan gaan ruiken.Sassie schreef:Want waar zou dit op kunnen duiden?Eukalipta schreef:Bloedwaardes laten testen en dan vooral lever en nierwaarden?
Maar als je zeker wilt weten of het dat is, zou je er een bloedonderzoekje tegenaan moeten gooien.
Ik zou geen risico nemen
-
Sassie
- Zeer actief
Ik bel idd de dierenarts even. Hij ruikt verder niet, tenminste niet als je je neus in zijn vacht aan de voorkant van zijn lijf duwt. Alleen dus richting staart.Eukalipta schreef:Ik weet dat bij nieren en leverdingen de hond flink kan gaan ruiken.Sassie schreef:Want waar zou dit op kunnen duiden?Eukalipta schreef:Bloedwaardes laten testen en dan vooral lever en nierwaarden?
Maar als je zeker wilt weten of het dat is, zou je er een bloedonderzoekje tegenaan moeten gooien.
Ik zou geen risico nemen

- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
Sassie
- Zeer actief
-
Sassie
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... weetsokken
Hij kan af en toe nog wel stinken hoor. Dat ligt volgens mij toch ook voor het grootste deel aan die gore sloten.
Hij kan af en toe nog wel stinken hoor. Dat ligt volgens mij toch ook voor het grootste deel aan die gore sloten.

- donna
- Zeer actief
Donna stinkt ook erg snel op het moment.
Volgens mij komt het bij haar door het vele zwemmen in de gekste sloten en watertjes.De ondervacht blijft lang nat en plakt aan elkaar en hieronder begint het te broeien.
Als ze aantal dagen niet in het water is geweest of als ik haar na het zwemmen goed droog laat lopen heeft ze er geen last van.
Bij Donna zit het wel overal(de stank)dus ook om de kraag enzo,overal waar de vacht dik en dicht is.
Volgens mij komt het bij haar door het vele zwemmen in de gekste sloten en watertjes.De ondervacht blijft lang nat en plakt aan elkaar en hieronder begint het te broeien.
Als ze aantal dagen niet in het water is geweest of als ik haar na het zwemmen goed droog laat lopen heeft ze er geen last van.
Bij Donna zit het wel overal(de stank)dus ook om de kraag enzo,overal waar de vacht dik en dicht is.
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
Als ie alleen bij zijn kont stinkt en het is een hele penetrante lucht, kunnen het best wel de anaalklieren zijn. Onze hond heeft het ook af en toe, maar dan ook weer tijden niet. Als hij zo stinkt en zijn achterwerk is wat vochtig is dat anaalvocht, meestal verdwijnt de geur weer als ze gepoept hebben, dan worden deze klieren weer leeggedrukt.

waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!