Zonde dat deze niet scherp is

Vinou vond Gaia erg lief

En het was wederzijdse liefde

Inmiddels was iedereen gearriveerd en ging het op naar het strandje.

Moderator: moderatorteam
Haha geweldig! Hoe Jes hier de swiffer aan de kant zetFrederique schreef:
Ja ik dacht nog even dat ze um ook in een voerton wilde doen :N:Marion. schreef:Haha geweldig! Hoe Jes hier de swiffer aan de kant zetFrederique schreef:![]()
![]()
Hallo, beetje doorwerken jij. Een deel 1 in de titel betekent dat er nog meer komtFrederique schreef:Geintje Jes
psies, met 150 foto's kan dit lang niet alles zijn...Marion. schreef:Hallo, beetje doorwerken jij. Een deel 1 in de titel betekent dat er nog meer komtFrederique schreef:Geintje Jes
Ik moest het keutelkonijn haar "zwembad" hier even tussendoor in orde makenMarion. schreef:Hallo, beetje doorwerken jij. Een deel 1 in de titel betekent dat er nog meer komtFrederique schreef:Geintje Jes
Dat wilde ik ook bijna doen! Het was net zo'n pingpongbal!Frederique schreef:Ja ik dacht nog even dat ze um ook in een voerton wilde doen :N:Marion. schreef:Haha geweldig! Hoe Jes hier de swiffer aan de kant zetFrederique schreef:![]()
![]()
Geintje Jes
Haha. Oja, en namens Pieter nog bedankt voor de emmer met de hele pens. Hij heeft net in 30 graden zich de peentjes gewerkt om de boel in stukken te krijgenHutsje schreef:Dat wilde ik ook bijna doen! Het was net zo'n pingpongbal!
Ze stuiterde inderdaad ook een keer tegen mij omhoogHutsje schreef:Dat wilde ik ook bijna doen! Het was net zo'n pingpongbal!Frederique schreef:Ja ik dacht nog even dat ze um ook in een voerton wilde doen :N:Marion. schreef:Haha geweldig! Hoe Jes hier de swiffer aan de kant zetFrederique schreef:![]()
![]()
Geintje Jes