Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Frankrijk en Voeding

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

MissPapillon
Vaste gebruiker

Frankrijk en Voeding

Ongelezen bericht door MissPapillon »

Zoey krijgt al vanaf het begin Energique en Farmfood brokjes
Nu gaan wij verhuizen naar Frankrijk maar daar is alles gebaseerd op blikvoer en supermarktbrokken, wij zijn al bij diverse dierenwinkels geweest maar de menu's en luxe die wij hier geven aan onze trouwe viervoeters is daar niet bekend.
Ik vroeg mij af of iemand wel bekend is met voer in Frankrijk of iemand de goude tip
Alvast bedankt,
Anna en Zoey ( Papillon )
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Lekker zelf rauwe voeding leren samenstellen. In Frankrijk verkopen ze ook vlees en heel veel soorten organen gewoon in de supermarkt. Meer dan hier in een gewone supermarkt.

Je zult je vast ook geen zorgen maken of je voor je eigen menu wel de goede spullen zult vinden. Zou je voor je hond ook niet moeten doen. Lid worden van een site over 'natuurlijke voeding' en ze helpen je op weg.
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Kika
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kika »

In de grotere supermarkten verkopen ze daar vers vlees voor honden, zit een sticker op. Kan je vast iets lekkers van maken :ok:
MissPapillon
Vaste gebruiker

Sjalot schreef:Lekker zelf rauwe voeding leren samenstellen. In Frankrijk verkopen ze ook vlees en heel veel soorten organen gewoon in de supermarkt. Meer dan hier in een gewone supermarkt.

Je zult je vast ook geen zorgen maken of je voor je eigen menu wel de goede spullen zult vinden. Zou je voor je hond ook niet moeten doen. Lid worden van een site over 'natuurlijke voeding' en ze helpen je op weg.
Hondje is ff belangrijker wij kunnen ons aanpassen en die kleine niet :wink:
MissPapillon
Vaste gebruiker

Kika schreef:In de grotere supermarkten verkopen ze daar vers vlees voor honden, zit een sticker op. Kan je vast iets lekkers van maken :ok:
Ga ik natuurlijk voor kijken :wink:
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

MissPapillon schreef:
Sjalot schreef:Lekker zelf rauwe voeding leren samenstellen. In Frankrijk verkopen ze ook vlees en heel veel soorten organen gewoon in de supermarkt. Meer dan hier in een gewone supermarkt.

Hondje is ff belangrijker wij kunnen ons aanpassen en die kleine niet :wink:
Waarom de hond niet? Hij is toch Energique gewend? Waarom zou je hem dan niet over kunnen zetten op zelfsamengestelde rauwe vleesmaaltijden? Het is toch verder een gezonde hond?
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Marianne-Margret
Actief

Ongelezen bericht door Marianne-Margret »

kijk eens bij de cooperaties, fouragehandel......ik zag daar afgelopen mei toch een aantal groot verpakkingen brok, of jou merk er tussen zat geen idee, maar zoek eens naar een fouragehandel i.p.v in de supermarkt/ gewone dierenwinkel.

succes....
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”