Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Frankrijk en Voeding
Moderator: moderatorteam
-
MissPapillon
- Vaste gebruiker
Frankrijk en Voeding
Zoey krijgt al vanaf het begin Energique en Farmfood brokjes
Nu gaan wij verhuizen naar Frankrijk maar daar is alles gebaseerd op blikvoer en supermarktbrokken, wij zijn al bij diverse dierenwinkels geweest maar de menu's en luxe die wij hier geven aan onze trouwe viervoeters is daar niet bekend.
Ik vroeg mij af of iemand wel bekend is met voer in Frankrijk of iemand de goude tip
Alvast bedankt,
Anna en Zoey ( Papillon )
Nu gaan wij verhuizen naar Frankrijk maar daar is alles gebaseerd op blikvoer en supermarktbrokken, wij zijn al bij diverse dierenwinkels geweest maar de menu's en luxe die wij hier geven aan onze trouwe viervoeters is daar niet bekend.
Ik vroeg mij af of iemand wel bekend is met voer in Frankrijk of iemand de goude tip
Alvast bedankt,
Anna en Zoey ( Papillon )
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Lekker zelf rauwe voeding leren samenstellen. In Frankrijk verkopen ze ook vlees en heel veel soorten organen gewoon in de supermarkt. Meer dan hier in een gewone supermarkt.
Je zult je vast ook geen zorgen maken of je voor je eigen menu wel de goede spullen zult vinden. Zou je voor je hond ook niet moeten doen. Lid worden van een site over 'natuurlijke voeding' en ze helpen je op weg.
Je zult je vast ook geen zorgen maken of je voor je eigen menu wel de goede spullen zult vinden. Zou je voor je hond ook niet moeten doen. Lid worden van een site over 'natuurlijke voeding' en ze helpen je op weg.
Groetjes van Charlotte

- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
-
MissPapillon
- Vaste gebruiker
Hondje is ff belangrijker wij kunnen ons aanpassen en die kleine nietSjalot schreef:Lekker zelf rauwe voeding leren samenstellen. In Frankrijk verkopen ze ook vlees en heel veel soorten organen gewoon in de supermarkt. Meer dan hier in een gewone supermarkt.
-
MissPapillon
- Vaste gebruiker
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Waarom de hond niet? Hij is toch Energique gewend? Waarom zou je hem dan niet over kunnen zetten op zelfsamengestelde rauwe vleesmaaltijden? Het is toch verder een gezonde hond?MissPapillon schreef:Hondje is ff belangrijker wij kunnen ons aanpassen en die kleine nietSjalot schreef:Lekker zelf rauwe voeding leren samenstellen. In Frankrijk verkopen ze ook vlees en heel veel soorten organen gewoon in de supermarkt. Meer dan hier in een gewone supermarkt.
Groetjes van Charlotte

- Marianne-Margret
- Actief