Mike krijgt al vanaf dat ie 8 weken is regelmatig een bot, zo eens in de twee weken krijgt ie een nieuwe, is nog goed voor de tanden ook.
We hebben van van die gerookte botten met vlees eraan, vindt ie geweldig en dar is ie ook echt een hele avond zoet mee.
Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van de gewone kauwstaafjes en schoentjes e.d en Mike ook niet, hij heeft hier zo'n ding liggen, mijn schoonzus noemt dat een bot, maar het heeft alleen de vorm maar, van de supermarkt, dat ding ligt er al een maand of twee, maar hij wil hem niet, hij gaat alleen voor de botten, runderknoken, varkensoren, varkensneuzen vindt ie ook heerlijk en de echte pensstaafjes, al zou ik die niet aan hele jonge pups geven.
Net als die dentastix, die wil Mike ook niet hebben, dus die pikt de hond van mijn moeder altijd van hem af als ie nog een krijgt daar (klinkt wel als een verwend hondje zo hé, hihihi)
Kortom, ik zou zeggen, ga naar een dierenwinkel en vraag om oren (op de markt zijn ze vaak wel goedkoper) en gerookte botten met vlees