Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kluifjes

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

kluifjes

Ongelezen bericht door brenjomi »

dunya heeft als kado een kluifje, mini tandenborstel en een schoentje gehad. mag ze daar al op kluiven?? (het is van farm food :mrgreen: )
gister vond ze ineens een botje van dick, wat nog onder de bank lag, ze vond het behoorlijk lekker, nam het mee in haar mandje en ging liggen sabbelen.
ik denk dat het wel al kan, maar weet het niet zeker.
dick kreeg toen hij klein was ook botje (kluifjes) denk dat het wel helpt voor het wisselen, want ze kunnen bijten op iets.

(ik hou ze wel in de gaten als ze een kluifje hebben, ivm met het stikken of het willen afpakken)
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Mag ze wel hebben, maar ik vind die schoentjes e.d. niet zo fijn. Je moet het in ieder geval goed in de gaten houden. Ze mag ook al een pensstaafje. Een kleine pup is daar vaak wel even aan bezig nog. Ik had hier ook altijd van die eenvoudige rechte botjes zonder knoop liggen van de dierenwinkel, drie voor een euro. Als pup knaagde ze daar flink op. De meeste pups hebben ook echt behoefte aan knagen. Het is hetzelfde als een baby met een speen dnek ik wel eens. Zoethoudertje ;-)

Anne
D@@ntje76
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door D@@ntje76 »

Mike krijgt al vanaf dat ie 8 weken is regelmatig een bot, zo eens in de twee weken krijgt ie een nieuwe, is nog goed voor de tanden ook.
We hebben van van die gerookte botten met vlees eraan, vindt ie geweldig en dar is ie ook echt een hele avond zoet mee.
Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van de gewone kauwstaafjes en schoentjes e.d en Mike ook niet, hij heeft hier zo'n ding liggen, mijn schoonzus noemt dat een bot, maar het heeft alleen de vorm maar, van de supermarkt, dat ding ligt er al een maand of twee, maar hij wil hem niet, hij gaat alleen voor de botten, runderknoken, varkensoren, varkensneuzen vindt ie ook heerlijk en de echte pensstaafjes, al zou ik die niet aan hele jonge pups geven.
Net als die dentastix, die wil Mike ook niet hebben, dus die pikt de hond van mijn moeder altijd van hem af als ie nog een krijgt daar (klinkt wel als een verwend hondje zo hé, hihihi)

Kortom, ik zou zeggen, ga naar een dierenwinkel en vraag om oren (op de markt zijn ze vaak wel goedkoper) en gerookte botten met vlees :ok:
groetjes Diana

Afbeelding
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

:ok: volgens mij heeft dick een paar weken geleden een varkensoor van mijn scoonvader, die vond het heerlijk. zal eens kijken of ze die hier in het dorp hebben. zouden ze die bij de boerenbond hebben??
en anders maandag of woensdag even naar de markt.

dat schoentje heb ik nog niet gegeven, dick heeft ooit eens een grote gehad en toen hij hem bijna ophad stikte hij er bijna in, gelukkig was ik thuis dus bij het schoentje had ik al mijn bedenkingen :mrgreen:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
aschra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog

Ongelezen bericht door aschra »

schoentje kan je wel geven, alleen opletten als het te klein word
ivm inslikken
kan je het dan beter afpakken of omruilen voor een nieuwe
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”