Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandeling in rul zand met Mick

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Ari@ne

Wandeling in rul zand met Mick

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Zaterdag hebben we een wandeling in de Soesterduinen met een ander forum. Ik was er vanmiddag weer en normaal gesproken loop ik het grootste gedeelte in het bos en maar kort in de duinen.
Ik denk dat er zaterdag langer in de duinen gewandeld zal worden en aangezien het zand nu erg rul (zeg je dat zo :denken: ) is vraag ik me af hoe lang Mick daar mag lopen.
Hij wordt volgende week een half jaar.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Ik heb er geen verstand van ('antwoord dan ook niet' :mrgreen: ), maar ik vind dat mulle zand echt killing. Voor zo'n lichtvoetig pupje zal het anders zijn dan voor mij :N: , maar ik zou hem niet meer dan een kwartiertje daar laten lopen :neenee:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Persoonlijk zou ik dat dus nooit doen met een jonge hond, zeker niet met een Teckel met toch wel risicovolle ruggen. Mul zand is het zwaarste terrein voor een dier om in te lopen.
Ari@ne

Scooby schreef:Persoonlijk zou ik dat dus nooit doen met een jonge hond, zeker niet met een Teckel met toch wel risicovolle ruggen. Mul zand is het zwaarste terrein voor een dier om in te lopen.
Nou, dan wordt hij gewoon gedragen in het zand.
Hij is nog niet zo zwaar, dus dat kan makkelijk.

dat kan Cor makkelijk :mrgreen:
Ari@ne

tekkel schreef:Ik heb er geen verstand van ('antwoord dan ook niet' :mrgreen: ), maar ik vind dat mulle zand echt killing. Voor zo'n lichtvoetig pupje zal het anders zijn dan voor mij :N: , maar ik zou hem niet meer dan een kwartiertje daar laten lopen :neenee:
Je mag best antwoorden hoor. Ik weet nu iig geval dat het Mul zand is :mrgreen: . Rul stond al zo raar; deed me aan gehakt denken :19:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik zou d'r ook niet zo lang mee wandelen in het mulle zand. Weet wel dat het dus niks meer is voor Tirsa, die is na 5 minuten al bek af.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Teckelgek schreef:Ik weet nu iig geval dat het Mul zand is :mrgreen: . Rul stond al zo raar; deed me aan gehakt denken :19:
:mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”