Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
wie ow wie heeft er voor zijn honden een echte fatboy?
ik wil er 1 aanschaffen omdat we nu een nep fatboy hebben en die is bijna stuk.. de stof word heel erg dun enzo..
dus wie heeft een echte fatboy en hoe bevalt die? zijn die sterk? ook sterk genoeg voor 2 lompe bullterriers?
deze bedoel ik dus
Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Niet super, ik vind hem mooi om te zien (tenminste dat was hij) maar echt hondenproof vind ik hem niet.
De eerste hoes zat in no time een winkelhaak in, zak eronder kapot.
Ik kreeg wel een nieuwe maar ook deze is ongeveer een half jaartje meegegaan. De vulling is ook nog eens erg duur.
Ik heb wel honden die elk plooitje willen weggraven
Die voor mensen en de poef gaan wel lang mee.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Wij hebben ook een (honden)fatboy, in het begin waren wij er erg tevreden over. Maar na een paar maanden werd de vulling minder. Nadat wij nieuwe vulling hadden gehaald en dit na een tijdje ook weer minder werd, wilde ik een nieuwe hoes, omdat onze hond (Weimaraner) gleedt er elke keer op weg, want de hoes is vrij glad. Damian heeft atrose en dit vondt ik gevaarlijk worden.
De hoes is wel goed te wassen, maar het witte bot op de voorkant werd al snel lelijk.
Wij hebben sinds twee weken een nieuwe hoes gekocht voor de binnenkant van de fatboy, een donkergrijze ribstof. Daarbij hebben we extra vulling besteld bij onze dierenspeciaalzaak (35 liter voor 9 euro). En Damian gaat er nu een stuk liever op liggen. Het kussen is nu veel stabieler.
Ik heb een nep fatboy gekocht bij een dierenwinkel in het centrum van Veenendaal. Hij was de helft goedkoper, dikker van stof en veel vaster gestikt omdat de naden naar buiten gestikt zijn. Hij blijft super! Ik hoef hem alleen af en toe met een vochtig doekje af te nemen even op te schudden en klaar is Kees. Geen krassen, scheuren of gaten te zien. De winkelier gaf wel nog de info dat ik eventueel indien nodig korrels kon kopen om bij te vullen.
Debby Speerstra schreef:Ik heb een nep fatboy gekocht bij een dierenwinkel in het centrum van Veenendaal. Hij was de helft goedkoper, dikker van stof en veel vaster gestikt omdat de naden naar buiten gestikt zijn. Hij blijft super! Ik hoef hem alleen af en toe met een vochtig doekje af te nemen even op te schudden en klaar is Kees. Geen krassen, scheuren of gaten te zien. De winkelier gaf wel nog de info dat ik eventueel indien nodig korrels kon kopen om bij te vullen.
hey das leuk ik woon in veenendaal
weet je nog welke winkel dat was? vd Weerd of de Agro?
Debby Speerstra schreef:Ik heb een nep fatboy gekocht bij een dierenwinkel in het centrum van Veenendaal. Hij was de helft goedkoper, dikker van stof en veel vaster gestikt omdat de naden naar buiten gestikt zijn. Hij blijft super! Ik hoef hem alleen af en toe met een vochtig doekje af te nemen even op te schudden en klaar is Kees. Geen krassen, scheuren of gaten te zien. De winkelier gaf wel nog de info dat ik eventueel indien nodig korrels kon kopen om bij te vullen.
hey das leuk ik woon in veenendaal
weet je nog welke winkel dat was? vd Weerd of de Agro?
Ik weet helaas de naam niet meer van die winkel maar hij ligt bij.....het "scheepjeshof"? Kan dat? Als je van de markt af door de winkelstraat richting Scheepjeshof loopt ligt hij aan de rechterzijde voordat je bij de Scheepjeshof komt.
Wij hebben nu ongeveer 2 jaar een fatboy voor Max en hij ziet er nog goed uit. Regelmatig gaat de hoes in de was en dat gaat altijd goed (niet zoals in dat recente topic). De vulling zou ik nu wel eens bij mogen vullen.
Het enige irritante eraan vind ik dat het klittenband waarmee de rits afgedekt is, zo onzettend stevig vast zit dat het lastig los te trekken is, maar verder ben ik er erg tevreden over (en Max ook). Nou is Max geen sloper, wat rondstampen is het enige wat hij ermee doet.
Gos schreef:Wij hebben nu ongeveer 2 jaar een fatboy voor Max en hij ziet er nog goed uit. Regelmatig gaat de hoes in de was en dat gaat altijd goed (niet zoals in dat recente topic). De vulling zou ik nu wel eens bij mogen vullen.
Het enige irritante eraan vind ik dat het klittenband waarmee de rits afgedekt is, zo onzettend stevig vast zit dat het lastig los te trekken is, maar verder ben ik er erg tevreden over (en Max ook). Nou is Max geen sloper, wat rondstampen is het enige wat hij ermee doet.
ja dat is vd weerd/discus
die zijn echt MEGA duur
achter de winkelstraat zit de AGRO en die is veeeeeeel goedkoper
Gos schreef:Wij hebben nu ongeveer 2 jaar een fatboy voor Max en hij ziet er nog goed uit. Regelmatig gaat de hoes in de was en dat gaat altijd goed (niet zoals in dat recente topic). De vulling zou ik nu wel eens bij mogen vullen.
die zijn echt MEGA duur
Ik geloof niet dat je echt mijn bericht wilde quoten
die zijn echt MEGA duur
Ik geloof niet dat je echt mijn bericht wilde quoten
ow haha nee dat ging idd fout haha ik zie het nu pas.
die reactien was gericht aan debby speerstra
Hahahaha leuk. Tja jammer dat ik de prijs niet meer weet wat ik precies betaalde maar hij was onder de 50 euro want ik heb hem zonder aarzelen direct megenomen. Hoppa met dat grote ding, mijn hond en 3 tassen de trein in :N: .
Volgende keer ga ik eens bij de Agro kijken, ik kom toch geregeld naar Veenendaal en omstreken. Bedankt voor de tip .
Debby Speerstra schreef:Hahahaha leuk. Tja jammer dat ik de prijs niet meer weet wat ik precies betaalde maar hij was onder de 50 euro want ik heb hem zonder aarzelen direct megenomen. Hoppa met dat grote ding, mijn hond en 3 tassen de trein in :N: .
Volgende keer ga ik eens bij de Agro kijken, ik kom toch geregeld naar Veenendaal en omstreken. Bedankt voor de tip .
als je dan toch helemaal goedkoop wil uit zijn dan moet je bij de Hertog zijn
die is het goedkoopst en GROOTST!! van allemaal
Wij hebben een ideaal honden kussen gekocht bij happypets in wageningen ..meteen de grootste die er was aangezien onze pup nog wel even groeit Ook ideaal schoon te maken doekje erover en klaar.
Wat ik wel minder vind is dat ie zo glad is dus onze andere hond glijdt er steeds op weg!Happypets was de goedkoopste bij ons in de omgeving,we zijn zelfs nog op pad geweest in duitsland maar konden niet slagen.
Ik hoor/lees niet veel goede dingen over de fatboy en heb ze dan ook niet in de winkel opgenomen. Die van mij liggen heerlijk op grote comfort-kussens, zit gewone vulling in en ze zakken er lekker een beetje in weg.
Wij hebben de grootste maat en het is een enorm succes. Dunaj slaapt wel liever op de grond dan ergens anders op maar tijdens het spelen/kluiven klimt hij wel op de Fatboy.