Het is ook al een paar keer gebeurd dat hij dan poepte.
Als we uit de auto zijn is hij direct weer de "oude"
Kan dit wagenziekte zijn en zo ja, weet iemand of er medicijnen zijn, of liever iets homeopathisch, wat we hem kunnen geven?
Moderator: moderatorteam
Beetje laat antwoord, maar ik had niet mijn eigen pcAnnelies schreef:Kan Mick wel naar buiten kijken tijdens het rijden..?

Dat wilde ik net voorstellen,Teckelgek schreef:Ja, als Mick voorin op schoot zit gaat het ook goed, maar ik kan hem moeilijk op schoot nemen als ik zelf rij :N:
Ik heb nog wel een kattentuigje liggen...Teckelgek schreef:Zou je dat soort tuigjes voor formaatje Mick kunnen krijgen Nettie?ranetje schreef:En in een tuigje op de stoel naast je?Teckelgek schreef:Ja, als Mick voorin op schoot zit gaat het ook goed, maar ik kan hem moeilijk op schoot nemen als ik zelf rij :N:
Op zich lijkt me dat een goed idee

Er zijn speciale autotuigjes met een extra bescherming van schuimrubber op de borst. Die kan je zo aan de veiligheidsgordel vastklikken en onderweg ook gebruiken om de lijn aan vast te maken tijdens de plasstop.Teckelgek schreef:Zou je dat soort tuigjes voor formaatje Mick kunnen krijgen Nettie?ranetje schreef:En in een tuigje op de stoel naast je?Teckelgek schreef:Ja, als Mick voorin op schoot zit gaat het ook goed, maar ik kan hem moeilijk op schoot nemen als ik zelf rij :N:
Op zich lijkt me dat een goed idee

Jacksel schreef:Kan ook een gewoon tuigje en dan in een dierenwinkel een autogordel kopen, die je met musketon aan de ene kant vastkolikt aan het tuigje, andere kant gaat in de gordel (maar tegenwoordig gebruik ik gewoon mn politielijn om jamey aan de gordel van de auto vast te zetten)
Haha ik ook bij degene van wie ik m jatteTiny schreef:Jacksel schreef:Kan ook een gewoon tuigje en dan in een dierenwinkel een autogordel kopen, die je met musketon aan de ene kant vastkolikt aan het tuigje, andere kant gaat in de gordel (maar tegenwoordig gebruik ik gewoon mn politielijn om jamey aan de gordel van de auto vast te zetten)
Potverdikkie dat beestje in jouw onderschrift, was al aan het wapperen om het weg te krijgen