Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mooie foto's!
Jammer dat ik niet meekon, maar het examen duurde 85 minuten langer dan van te voren gezegd
Ik hoop dat ik de volgende keer weer mee kan.
Mooi Linda! Leuk! Ik dacht eerst: Heh, heb ik wat gemist dat er vandaag een wandeling was maar het was dus een wandeling voor een paar honden Het topic heb ik destijds wel gelezen
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Wat een prachtige close-up foto's zijn het geworden.
Het was onze eerste wandeling met het hondenforum, maar we hebben ontzettend genoten en zeker de volgende keer weer mee als de groep niet te groot is.
De hondjes vond ik ook allemaal geweldig. Wat een schatten.
Bedankt allemaal voor de gezellige middag.
Cleo schreef:Mooi Linda! Leuk! Ik dacht eerst: Heh, heb ik wat gemist dat er vandaag een wandeling was maar het was dus een wandeling voor een paar honden Het topic heb ik destijds wel gelezen
Tsja, dat was wel een beetje jammer. Want de hond om wie het groepje klein gehouden werd, was er niet. Maar goed, volgende week wandel je mee bij Groeneveld toch?
Cleo schreef:Mooi Linda! Leuk! Ik dacht eerst: Heh, heb ik wat gemist dat er vandaag een wandeling was maar het was dus een wandeling voor een paar honden Het topic heb ik destijds wel gelezen
Tsja, dat was wel een beetje jammer. Want de hond om wie het groepje klein gehouden werd, was er niet. Maar goed, volgende week wandel je mee bij Groeneveld toch?
Ja, volgende week ben ik weer van de partij
Sorry
Mallerd, jij kon er toch niets aan doen dat je er niet was