Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke voeding voor mijn Border Collies?
Moderator: moderatorteam
-
jesiru
- geregistreerd lid
Welke voeding voor mijn Border Collies?
Ik heb sinds kort een tweede B.C. geadopteerd. Aan mijn eerste gaf ik Hill's brokken "Natures Best" maar dit kost mij momenteel ongeveer 45 €/maand wat eigenlijk al niet goedkoop is. Nu heb ik er intussen een tweede bij en jullie zullen wel begrijpen dat 45 x 2 wat veel is. Ik heb al gedacht aan diepvriesvoeding. Soms geef ik nu al Duck pens erbij en daar zijn ze dol op. De meeste merken die jullie vernoemen onder andere onderwerpen vind ik hier in België niet terug. Is er iemand hier op dit forum met Borders die ook diepvriesvoeding geeft, liefst die te verkrijgen is in de supermarkt? Ik ben ook op zoek naar een beloningssnoepje dat ze lusten. Eerst dacht ik dat mijn eerste hond moeilijk was maar de tweede lust ook mijn snoepjes niet. Welke vinden ze wel lekker?
-
*Daantje*
Welke koekjes je honden lekker vinden, ik heb geen idee.....Ik koop altijd een zak puppy brokjes van een merk onbekend....Die zijn lekker klein en die geef ik ze dan als koekjes.
En qua versvoer betreft.....Smuldier.....en Rodi zijn hier in nederland gewoon in de supermarkt verkrijgbaar.....Ik durf alleen niet te zeggen of dat in belgie ook zo is.
En qua versvoer betreft.....Smuldier.....en Rodi zijn hier in nederland gewoon in de supermarkt verkrijgbaar.....Ik durf alleen niet te zeggen of dat in belgie ook zo is.