Nu gaf ik voorheen altijd 2 maaltijden per dag....'s ochtends altijd CB en 3 x in de week iets van Barf voor de avondmaaltijd.
Er is me vaak geadviseerd 1 maaltijd op een dag te geven omdat ze dan een grote maaltijd kregen waar ze meer voldoening uit haalden en een voller gevoel zou geven en voor het aantrekken en loslaten van het maag/darm spieren verhaal.
Ik ben dus overgestapt om 1 maal het daadwerkelijke eten op de dag te geven en 's ochtends iets van klein beetje yoghurt of Hutekase of gewoon een penssstaafje oid en 's avonds dus dé maaltijd.
4 dagen CB en 3 dagen Barf.
Dit gaat op zich goed. Met de Barf is het mooier want ik kan grotere stukken aanbieden (Maxi krijgt 360-200 gram per dag, Bassie rond de 240 gr en die muis 50 gr)
Maar ik lees nu weer dat vooral KVV de maag snel verlaat en je daarvan dus toch beter 2 x daags kan voeren.
En nu ben ik de weg een beetje kwijt.
Wat kan ik nu het beste doen ?
Met CB dagen wel 2 maal daags geven en de Barfdagen op 1 maal daags laten staan of gewoon doen zoals ik het nu doe ?
Ik ben dus niet van plan om compleet te gaan Barfen .
Maxi lust heel veel dingen niet qua Barfgebeuren( de kleintjes wel die zijn er verzot op
En hoeveel ik ook lees..ik blijf te onzeker wat dat betreft.En aangezien ze KVV ook helemaal lekker vinden .....