Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Combinatie Brok/kvv
Moderator: moderatorteam
-
Mauyak
Combinatie Brok/kvv
Ik stel deze vraag voor iemand met een JR'tje.Het hondje eet nu 100 gram RC brokjes Mini Adult per dag.De eigenaresse wil wel kvv er bij voeren maar niet helemaal.Ze wil dan in de ochtend kvv geven en in de avond brok.Maar hoeveel brokjes en hoeveel kvv kan je dan het beste geven?Ik heb zelf geen flauw idee,ik heb altijd gewoon òf kvv gevoerd òf brokken en niet 2 op 1 dag.Wie weet hoe het zit met de verdeling?
-
Mauyak
Re: Combinatie Brok/kvv
Ja dit antwoord had ik zelf ook wel kunnen bedenkenNanna schreef:Wat de hoeveelheid voer voor een hond betreft is er eigenlijk maar 1 richtlijn: voeren op het oog. Wordt ie te dik, dan minderen en vice versa.Mauyak schreef:Ik stel deze vraag voor iemand met een JR'tje.Het hondje eet nu 100 gram RC brokjes Mini Adult per dag.De eigenaresse wil wel kvv er bij voeren maar niet helemaal.Ze wil dan in de ochtend kvv geven en in de avond brok.Maar hoeveel brokjes en hoeveel kvv kan je dan het beste geven?Ik heb zelf geen flauw idee,ik heb altijd gewoon òf kvv gevoerd òf brokken en niet 2 op 1 dag.Wie weet hoe het zit met de verdeling?
De verdeling tussen KVV en brok moet ze dan zelf maar bekijken.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
-
yvonne1961
- Actief
Van KVV moet je aan gewicht zeker 2x zoveel voeren dan brok.
Dan kom je uit op 50 gram brok in de ochtend en 100 gr. kvv in de avond. Oh nee, ze wil het andersom, kan ook:
100 gr. kvv in de ochtend en 50 gr. brok in de avond.
En inderdaad, goed naar de taille kijken of het ietsje meer of minder moet
Dan kom je uit op 50 gram brok in de ochtend en 100 gr. kvv in de avond. Oh nee, ze wil het andersom, kan ook:
100 gr. kvv in de ochtend en 50 gr. brok in de avond.
En inderdaad, goed naar de taille kijken of het ietsje meer of minder moet
-
Mauyak