Hij loopt al 2 weken niet helemaal lekker, en onze eigen dierenarts dacht aan groeipijn. We wilden meer zekerheid en hadden dus een afspraak in Zeist gemaakt.
Hij heeft eerst gekeken hoe hij liep, daarna kreeg Fabio een klein roesje en er zijn foto's gemaakt.
De uitslag was niet zo best..
Hij heeft of hele zware groeipijnen of artrose in zijn linkerpoot zitten.
Toen hij dat vertelde zakte de grond bijna onder mijn voeten weg, van de rest van het gesprek heb ik weinig meer gehoord.
Gelukkig was Mark erbij en die heeft geluisterd, later heeft Sandra ook nog gebeld met hem voor wat meer duidelijkheid.
Hij heeft 2 spuiten gekregen en een grote pot glucosamine. Nu 6 weken volledige rust (dus alleen zijn behoefte doen op het veldje). Hij mag op zich wel mee, maar moet dan vooral rustig aan doen of in een bench.
18 mei wordt er gekeken of het verbeterd is of juist verslechterd.
Naar aanleiding van de foto's wordt er beslist of hij geopereerd gaat worden of iets anders.
Ik ben er echt kapot van, vorig jaar onze Tiesto en nu Fabio. Iedere keer die rot artrose.
Laten we hopen dat het gewoon zware groeipijnen zijn en dat de foto's goed uitpakken 18 mei. Ik kan onze Fabio echt niet missen, maar artrose is een klote pijn, ik heb gezien hoe dat gaat met onze Tiesto.
Vandaag krijg ik in de huiskamer vloerkleden, zodat hij zeker niet kan uitglijden of iets beschadigen. Arme vriend, zo jong en dan dit al.
Ik baal er ontzettend van, heb er vannacht gewoon niet van kunnen slapen.
Iedere dag ga ik duimen, want misschien komt het helemaal goed en maak ik me nu zorgen om niks. Maar ik ben er veel mee bezig en hoop dat we deze keer wel geluk mogen hebben.
Hij heet niet voor niks; Fabiano Felio, "Brenger van geluk".
Ik hou jullie op de hoogte, en hij gaat 6 mei gewoon lekker mee kijken naar de Raduno (als alles goed gaat).
Groetjes Laura