Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
diarree, hoe lang mee laten lopen?
Moderator: moderatorteam
-
miekmiek
diarree, hoe lang mee laten lopen?
Tommie heeft sinds gisternacht spuitpoep. Dus nu in totaal een nacht, een dag, weer een nacht en vandaag nog steeds. Het is al minder waterig als in het begin, toen was het echt vreselijk en moesten we er s'nachts ook een paar keer uit. Nu is hij vanacht alleen om twaalf uur gegaan en toen doorgeslapen tot zeven uur s'morgens. Hij kan het redelijk goed ophouden, alleen tijdens het uitlaten is het dus nog wel steeds diarree.
Ik heb hem verder niet gevoerd, op een snee droog brood hier en daar na. Vanavond krijgt hij wat gekookte kip met rijst, omdat ik toch wel graag zie dat er iets in die maag gaat. Hij maakt verder totaal geen zieke indruk, is levendig, drinkt goed en heeft gewoon nog energie. Ik denk dat hij nu wel aan de beterende hand is, maar voor de zekerheid wil ik het toch nog even vragen; hoe lang mag een hond rondlopen met diarree voordat je naar de DA moet?
ik heb tommie overigens de dag voordat het begon een rauw ei gegeven, kan hij daar de diarree van gekregen hebben?
Ik heb hem verder niet gevoerd, op een snee droog brood hier en daar na. Vanavond krijgt hij wat gekookte kip met rijst, omdat ik toch wel graag zie dat er iets in die maag gaat. Hij maakt verder totaal geen zieke indruk, is levendig, drinkt goed en heeft gewoon nog energie. Ik denk dat hij nu wel aan de beterende hand is, maar voor de zekerheid wil ik het toch nog even vragen; hoe lang mag een hond rondlopen met diarree voordat je naar de DA moet?
ik heb tommie overigens de dag voordat het begon een rauw ei gegeven, kan hij daar de diarree van gekregen hebben?
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
- Eastmoor
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hoooi,
Voor pups onder de 6 maand is het hier diarree mag een dag maar niet langer en volwassen honden tja ik ben zo'n muts die na een dag het al zat vind hoor...Even lichtverteerbaar (wat jij al doet) en de carbo vegetabilis. Die doet het wel bij lichte gevallen. Werkt het niet dan even bij de da een diarreeremmer halen..... Soms moet de troep er gewoon ook even uit
dus ik begin ook niet gelijk met stoppers hoor.
Groetjes Angela
Voor pups onder de 6 maand is het hier diarree mag een dag maar niet langer en volwassen honden tja ik ben zo'n muts die na een dag het al zat vind hoor...Even lichtverteerbaar (wat jij al doet) en de carbo vegetabilis. Die doet het wel bij lichte gevallen. Werkt het niet dan even bij de da een diarreeremmer halen..... Soms moet de troep er gewoon ook even uit
Groetjes Angela
Sommige mensen hebben een Rottweiler.....wij hebben er drie

-
miekmiek
-
Petra68
- Actief
- Mijn ras(sen): yorkshire terrier
-
Ciske
-
Ari@ne