Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gelijk overzetten?
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Gelijk overzetten?
Jamey gaat binnenkort met mij mee verhuizen en dan kan ik haar ook eindelijk op fulltime carnibest zetten...
Nou zit ik te twijfelen of ik haar gelijk met de verhuizing (en wennen aan een kat) op Carnibest kan zetten, of haar beter eerst even kan laten wennen aan het nieuwe huis, nieuwe omgeving en dan pas omzetten... Ze krijgt nu 1 keer per week (2) kippennekjes en verder even niets aan rauw vlees...
Ze staat op Farmfood...
Nou zit ik te twijfelen of ik haar gelijk met de verhuizing (en wennen aan een kat) op Carnibest kan zetten, of haar beter eerst even kan laten wennen aan het nieuwe huis, nieuwe omgeving en dan pas omzetten... Ze krijgt nu 1 keer per week (2) kippennekjes en verder even niets aan rauw vlees...
Ze staat op Farmfood...

You'll be in my heart... Always...
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ligt eraan of Jamey erg gevoelig is voor spanning en daardoor last van haar darmen krijgt. Zo ja, dan zou ik haar lekker op de farmfood laten en dan een paar weekjes later als de rust goed hersteld is, overzetten.
Is ze echter onverstoorbaar en heeft ze sterke darmen, dan kan je haar gerust overzetten op Carnibest. Gewoon een paar dagen alleen maar pens geven (van bijvoorbeeld smuldier) en dan Carnibest.
Is ze echter onverstoorbaar en heeft ze sterke darmen, dan kan je haar gerust overzetten op Carnibest. Gewoon een paar dagen alleen maar pens geven (van bijvoorbeeld smuldier) en dan Carnibest.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- Jacksel
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
Volgens mij heeft Jamey nog nooit last van dr darmen gehadRoelfien schreef:Ligt eraan of Jamey erg gevoelig is voor spanning en daardoor last van haar darmen krijgt. Zo ja, dan zou ik haar lekker op de farmfood laten en dan een paar weekjes later als de rust goed hersteld is, overzetten.

- Wilbert
- Vaste gebruiker
- Jacksel
- Zeer actief
Jacksel schreef:Volgens mij heeft Jamey nog nooit last van dr darmen gehadRoelfien schreef:Ligt eraan of Jamey erg gevoelig is voor spanning en daardoor last van haar darmen krijgt. Zo ja, dan zou ik haar lekker op de farmfood laten en dan een paar weekjes later als de rust goed hersteld is, overzetten.
Is ze echter onverstoorbaar en heeft ze sterke darmen, dan kan je haar gerust overzetten op Carnibest. Gewoon een paar dagen alleen maar pens geven (van bijvoorbeeld smuldier) en dan Carnibest.Overgeven soms wel (ook niet vaak), maar nog nooit diarree...