Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gelijk overzetten?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Gelijk overzetten?

Ongelezen bericht door Jacksel »

Jamey gaat binnenkort met mij mee verhuizen en dan kan ik haar ook eindelijk op fulltime carnibest zetten...

Nou zit ik te twijfelen of ik haar gelijk met de verhuizing (en wennen aan een kat) op Carnibest kan zetten, of haar beter eerst even kan laten wennen aan het nieuwe huis, nieuwe omgeving en dan pas omzetten... Ze krijgt nu 1 keer per week (2) kippennekjes en verder even niets aan rauw vlees...

Ze staat op Farmfood...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Ik zou haar eerst even laten wennen maar dat is mijn gevoel. Het is niet op enige kennis gebaseerd :wink:
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Ik zou haar meteen overzetten, na alle veranderingen kan ze een lekkere maaltijd vast wel waarderen, en daarbij is Carnibest niet helemaal nieuw voor Jamey toch?
:pop:
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Ik zou haar ook gewoon gelijk overzetten.
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ligt eraan of Jamey erg gevoelig is voor spanning en daardoor last van haar darmen krijgt. Zo ja, dan zou ik haar lekker op de farmfood laten en dan een paar weekjes later als de rust goed hersteld is, overzetten.
Is ze echter onverstoorbaar en heeft ze sterke darmen, dan kan je haar gerust overzetten op Carnibest. Gewoon een paar dagen alleen maar pens geven (van bijvoorbeeld smuldier) en dan Carnibest.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

pooh schreef:Ik zou haar meteen overzetten, na alle veranderingen kan ze een lekkere maaltijd vast wel waarderen, en daarbij is Carnibest niet helemaal nieuw voor Jamey toch?
Ze heeft het al gehad idd, maar dat is alweer een poosje geleden...
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Roelfien schreef:Ligt eraan of Jamey erg gevoelig is voor spanning en daardoor last van haar darmen krijgt. Zo ja, dan zou ik haar lekker op de farmfood laten en dan een paar weekjes later als de rust goed hersteld is, overzetten.
Is ze echter onverstoorbaar en heeft ze sterke darmen, dan kan je haar gerust overzetten op Carnibest. Gewoon een paar dagen alleen maar pens geven (van bijvoorbeeld smuldier) en dan Carnibest.
Volgens mij heeft Jamey nog nooit last van dr darmen gehad :mrgreen: Overgeven soms wel (ook niet vaak), maar nog nooit diarree...
Afbeelding
Wilbert
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Wilbert »

Ik heb onze Golden ineens overgezet op Carnibest. De eerste 2 keer heb ik het voer licht besprenkeld met gekookt water.

Helemaal top.
Hij krijgt niets anders meer

Succes
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Jacksel schreef:
Roelfien schreef:Ligt eraan of Jamey erg gevoelig is voor spanning en daardoor last van haar darmen krijgt. Zo ja, dan zou ik haar lekker op de farmfood laten en dan een paar weekjes later als de rust goed hersteld is, overzetten.
Volgens mij heeft Jamey nog nooit last van dr darmen gehad :mrgreen: Overgeven soms wel (ook niet vaak), maar nog nooit diarree...
:devil: Vertelt mn moeder me nu pas dat ze vaak als Jamey Carnibest had (op zondag) ze maandag/dinsdag nog wel eens wat aan de dunne was... Heeft ze me gewoon nooit verteld in de tijd dat we haar dus die ene dag in de week Carnibest gaven... :devil: :devil:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”