Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik was bij de groothandel aan het struinen bij de lekkernijen omdat Chub weinig belangstelling voor voer heeft. En met trainen is het wel handig als je met een voertje kan belonen.
Toen heb ik van die rodiworsten meegenomen omdat je die ook mooi in kleine blokjes kunt snijden. Én hij vindt het héérlijk!!
Nu zag ik op de ene smaak staan dat het compleet voer is. Ook makkelijk voor vakantie en onderweg vermeld de tekst
Denk je erover om dit dan op vakantie als compleet voer te geven? Zou ik niet doen. Het lijkt me erg vet. Ook lijkt het me kwalitatief niet erg hoogwaardig.
Laundry schreef:Denk je erover om dit dan op vakantie als compleet voer te geven? Zou ik niet doen. Het lijkt me erg vet. Ook lijkt het me kwalitatief niet erg hoogwaardig.
Dat ene weekje per jaar wat ik eens weg ga lijkt me geen probleem als 't eten dan eens wat minder van kwaliteit is
Chub krijgt normaal Duck kvv , maar het leek me wel makkelijk om die rodiworst achter de hand te houden voor eens een dagje weg of om op vakantie erbij te hebben. [/u]
pooh schreef:Voor een dag tripje neem ik dus ook een paar rodiworsten mee voor onderweg.
Voor een hele week vind ik het te eenzijdig.
Het is ook niet de bedoeling om een week alleen Rodiworst te voeren ..er staat: " voor erbij " . Als we naar Frankrijk ofzo gaan ga ik er niet van uit dat ik daar Duck kan krijgen.Meenemen voor een week kan met diepvries ook niet. Dus ik zat te denken aan zijn Cavom brokken en Rodiworst erbij.
Misschien een hele domme vraag , maar kan compleet voer te eenzijdig zijn ?
Laundry schreef:Denk je erover om dit dan op vakantie als compleet voer te geven? Zou ik niet doen. Het lijkt me erg vet. Ook lijkt het me kwalitatief niet erg hoogwaardig.
Omdat het in een worst zit hoeft het nog niet heel vet te zijn
Anne
Rodiworst zit vol met troep! Kijk maar eens hoe lang het houdbaar is!! Als je niet wilt barfen en toch iets redelijk gezonds wilt geven zou je Nature's best kunnen geven, een gestoomde maaltijd met kip, vis of rund geloof ik. Ziet er niet uit, maar het is gemakkelijk mee te nemen en er zit geen troep in.