Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rodiworst

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Chub

Rodiworst

Ongelezen bericht door Chub »

Ik was bij de groothandel aan het struinen bij de lekkernijen omdat Chub weinig belangstelling voor voer heeft. En met trainen is het wel handig als je met een voertje kan belonen.
Toen heb ik van die rodiworsten meegenomen omdat je die ook mooi in kleine blokjes kunt snijden. Én hij vindt het héérlijk!!

Nu zag ik op de ene smaak staan dat het compleet voer is. Ook makkelijk voor vakantie en onderweg vermeld de tekst :wink:

Wat voor kwaliteit is dit?
Laundry
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Laundry »

Denk je erover om dit dan op vakantie als compleet voer te geven? Zou ik niet doen. Het lijkt me erg vet. Ook lijkt het me kwalitatief niet erg hoogwaardig.
Afbeelding
Chub

Laundry schreef:Denk je erover om dit dan op vakantie als compleet voer te geven? Zou ik niet doen. Het lijkt me erg vet. Ook lijkt het me kwalitatief niet erg hoogwaardig.
Dat ene weekje per jaar wat ik eens weg ga lijkt me geen probleem als 't eten dan eens wat minder van kwaliteit is :wink:
Chub krijgt normaal Duck kvv , maar het leek me wel makkelijk om die rodiworst achter de hand te houden voor eens een dagje weg of om op vakantie erbij te hebben. [/u]
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Voor een dag tripje neem ik dus ook een paar rodiworsten mee voor onderweg.
Voor een hele week vind ik het te eenzijdig.
:pop:
Chub

pooh schreef:Voor een dag tripje neem ik dus ook een paar rodiworsten mee voor onderweg.
Voor een hele week vind ik het te eenzijdig.

Het is ook niet de bedoeling om een week alleen Rodiworst te voeren ..er staat: " voor erbij " . Als we naar Frankrijk ofzo gaan ga ik er niet van uit dat ik daar Duck kan krijgen.Meenemen voor een week kan met diepvries ook niet. Dus ik zat te denken aan zijn Cavom brokken en Rodiworst erbij.

Misschien een hele domme vraag , maar kan compleet voer te eenzijdig zijn ?
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

als compleet erop staat zou ik dr maar op vertrouwen in een week bouwen ze geen tekorten op..
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

In Frankrijk kun je fantastisch uit de supermarkt en van de slager barfen ;-).
Chub

Rosita Compagner schreef:In Frankrijk kun je fantastisch uit de supermarkt en van de slager barfen ;-).
Barfen ? :N:

Een weekje Cavom brok en wat rodiworst zal em geen kwaad doen denk ik :mrgreen:
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Ik lees wel meer dat mensen die Rodi worsten geven in de vakantie, lijkt me niet veel kwaad kunnen, als beloning is het ideaal Bowie is er ook dol op
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Chub schreef:
Rosita Compagner schreef:In Frankrijk kun je fantastisch uit de supermarkt en van de slager barfen ;-).

Nee, maar een weekje kalkoenvleugels, hart, pens en andere lekkernijen maakt het vakantiegevoel net iets leuker? :mrgreen:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Laundry schreef:Denk je erover om dit dan op vakantie als compleet voer te geven? Zou ik niet doen. Het lijkt me erg vet. Ook lijkt het me kwalitatief niet erg hoogwaardig.
Omdat het in een worst zit hoeft het nog niet heel vet te zijn :wink:
Anne
Chub

Rosita Compagner schreef:
Chub schreef:

Nee, maar een weekje kalkoenvleugels, hart, pens en andere lekkernijen maakt het vakantiegevoel net iets leuker? :mrgreen:
:smile: :smile: :smile: :smile:
Ik bewonder je doorzettingsvermogen :mrgreen:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Chub schreef:

als je barf wil voeren wel. als je dat niet wil wirdt het een kokhals en baalweek :mrgreen:
Afbeelding
Chub

massam schreef:
Chub schreef:

als je barf wil voeren wel. als je dat niet wil wirdt het een kokhals en baalweek :mrgreen:
Ik denk ze een net iets leukere vakantie voor de hond voor ogen had. Niet voor mij :mrgreen:
Sennaruby
Zeer actief
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sennaruby »

Rodiworst zit vol met troep! Kijk maar eens hoe lang het houdbaar is!! Als je niet wilt barfen en toch iets redelijk gezonds wilt geven zou je Nature's best kunnen geven, een gestoomde maaltijd met kip, vis of rund geloof ik. Ziet er niet uit, maar het is gemakkelijk mee te nemen en er zit geen troep in.

Groetjes,

Fieke
Afbeelding
Chub

Nature's best ? Wat is dat ? En waar te krijgen ?
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”