Zoals jullie weten heeft mijn Indi de laatste tijd wat last gehad van kale plekken op zijn neus.
Nav een advies dat ik heb gekregen van het voermerk Prins, ben ik een tijdje geleden overgestapt op senior brokken omdat daar minder eiwitten en vetten in zitten. Voordat ik dat moest proberen, moest ik eerst 7 dagen vers vlees geven van Energique.
Dat laatste heb ik gedaan en merkte dat Indi steeds meer kale plekken kreeg. Na die 7 dagen ben ik op de senior brokken overgegaan en 2x in de week heb ik ipv vlees, vis gegeven. Dat gaat nu goed en de plekken verdwijnen langzamerhand. Het is dus toch een soort van allergie voor vlees...
Nu liep ik vandaag in de dierenwinkel en zag daar pakjes Nature Diet staan. Maar de vis-variant daarvan en de sensitive gold met kruiden erin (ook met vis).
Ik heb een paar pakjes meegenomen om het te proberen, want ik heb het jaren geleden eens aan Pepper gegeven toen ze ziek was en dat at ze erg goed. Er zit namelijk bruine rijst in, wortelen, aardappelen etc. En op de verpakking staat dat er geen toegevoegde smaakversterkers in zitten.
Voordat ik het weer op Indi uitprobeer, vraag ik me af of er mensen zijn die dit merk kennen en regelmatig geven?
Wat zijn jullie ervaringen met dit merk?
Ben erg benieuwd