2 weken geleden ben ik even met Icha naar Sleeuwijk geweest om even naar haar afscheiding te kijken. Ze had nl nog steeds wat doorzichtig bloederige afscheiding.
Er is met een echo en een camera'tje even gekeken maar alles zag er prima en rustig uit. Niets om me zorgen over te maken. Heb ik ook niet gedaan.
De afscheiding was inmiddels (nagenoeg) over.
Nu is sinds begin deze week Mullu onwijs verliefd op haar. Loopt haar de hele dag overal af te lebberen en zit in de lucht te rijden.
Mullu is gewoon een oversext hondje dus ik dacht dat het aan hem lacht. Tot Xuko woensdag ook weer een paringsdans voor haar aan het doen was en haar probeerde te dekken gisteren.(ze wilde niet hoor)
Nu zag ik onder het uitlaten donkerrood bloed uit haar vulva komen.
Is ze nu al loops ??? Terwijl de pups morgen 8 weken zijn en ze zelfs nog (heel af en toe) zoogt ?
Kan dat of is er wat anders ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Al loops ?
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
hoeft niet blijvend te zijn hoor, heb er ook wel van gehoord, maar dat er daarna weer "gewoon" 6, 7, 8 mnd tussen zatsirene schreef:Hmm, fijnyamie schreef:het is vlot, maar het kan, ruim 4 maanden er tussen... hier doen ze er iets langer over, maar goed, dit heb ik ook wel vaker gehoord.![]()
ach ja, wie weet trekt ze Kori mee
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze was al om de 5 mnd loops maar ze hoeft niet te overdrijvenyamie schreef:hoeft niet blijvend te zijn hoor, heb er ook wel van gehoord, maar dat er daarna weer "gewoon" 6, 7, 8 mnd tussen zatsirene schreef:Hmm, fijnyamie schreef:het is vlot, maar het kan, ruim 4 maanden er tussen... hier doen ze er iets langer over, maar goed, dit heb ik ook wel vaker gehoord.![]()
![]()
ach ja, wie weet trekt ze Kori mee
Kori is pas loops geweest samen met Elena. Haar verloofde moet nog komen dus ze wacht maar mooi even. Trouwens, ik zit echt niet te wachten op nog meer puppen hoor!
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 2
- Contacteer: