Het was geen reversed sneezing maar gewoon geen lucht krijgen. Het leek of ze door haar neus probeerde te ademen maar dit niet lukte.
We stonden in paniek in de kamer tegen elkaar te zeggen "wat is dit, wat is dit"
Lekker zinvol
Moderator: moderatorteam
Ik heb dit nog nooit gezien, maar ws niks enstigs dus...ranetje schreef:Een van mijn vorige honden had iets dergelijks (tijdens slapen) denk ik.
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen![]()
Het gebeurde gewoon af en toe...............
Wat het was weet ik niet.
Hij is er oud mee geworden![]()
Iets zinnigs kan ik er dus verder niet over zeggen
Carmen schreef:Ik heb dit nog nooit gezien, maar ws niks enstigs dus...ranetje schreef:Een van mijn vorige honden had iets dergelijks (tijdens slapen) denk ik.
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen![]()
Het gebeurde gewoon af en toe...............
Wat het was weet ik niet.
Hij is er oud mee geworden![]()
Iets zinnigs kan ik er dus verder niet over zeggen
Toch een zinnige reactie van je
Nou dat deed ze ook een beetje, beetje naar adem "happend". Ik ben ooit bijna in een lollie gestikt en dit leek daar wel op. Maar het gekke was dat ze juist rustig lag en ineens benauwd werd.Inge O schreef:wat was dan volgens jou het verschil met 'reversed sneezing'? want zoals je het beschrijft lijkt het er toch heel erg op?Carmen schreef:Gisteren uit het niets Kira lag rustig op de bank. Krijgt ze ineens geen adem meer.
Het was geen reversed sneezing maar gewoon geen lucht krijgen. Het leek of ze door haar neus probeerde te ademen maar dit niet lukte.
We stonden in paniek in de kamer tegen elkaar te zeggen "wat is dit, wat is dit"
Lekker zinvolEn toen ging het vanzelf over. Klinkt dit iemand bekend in de oren en wat doe je dan?
als ze echt geen lucht zou krijgen zou ze zeker ook juist door de open muil moeten proberen adem te halen toch?