Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Etensbak met hindernissen?
Moderator: moderatorteam
Etensbak met hindernissen?
In de Wraf heb ik ooit een een etensbak gezien en daar zaten een soort pinnen in zodat je hond meer moeite moet doen om het eruit te krijgen en dan kan ie niet gaan schrokken.
Iemand ervaringmee? Werkt het?
Zijn die bakken er ook in een kleiner maatje (maatje Robbie) en zo ja, waar?
Iemand ervaringmee? Werkt het?
Zijn die bakken er ook in een kleiner maatje (maatje Robbie) en zo ja, waar?
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Als Robbie schrokt kun je ook z'n voerbak omdraaien en het eten in die gleuf doen. Werkt ook erg goed.
Grotere brokken wil ook wel eens helpen, omdat hij dan de brokken niet zomaar door kan slikken, maar echt moeite moet doen om de brok te kauwen.
Is alleen geen antwoord op je vraag
Grotere brokken wil ook wel eens helpen, omdat hij dan de brokken niet zomaar door kan slikken, maar echt moeite moet doen om de brok te kauwen.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Nee, maar wel het proberen waard. Hij eet alleen Rodi en dat maakt niet uit of het een halve plak is, of een fijngeprakt prutje, schrokken zal ie!Shibby schreef:Als Robbie schrokt kun je ook z'n voerbak omdraaien en het eten in die gleuf doen. Werkt ook erg goed.
Ik had het bakje al eens wat hoger gezet, want als hij het dan zo snel opeet, maakt ie daarna een soort van opboergeluid.
En nou weet ik niet veel van maagtorsies, maar ik vind het toch een beetje eng...
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Zenda
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Hier schrokken ze de Rodi ook elke dag weg alsof ze wekenlang geen eten hebben gehad
Ik heb ook geen vaatwasser en ik laat de kong altijd 'weken' in een beker. Beker pakken, kong erin zetten, klein beetje afwasmiddel erbij en dan heet water erop. Ik laat de kraan dan even aan, en zet daarna de beker met kong en sopje weg. Na een paar uur spoel ik de Kong om en dan is hij weer helemaal schoon

Ik heb ook geen vaatwasser en ik laat de kong altijd 'weken' in een beker. Beker pakken, kong erin zetten, klein beetje afwasmiddel erbij en dan heet water erop. Ik laat de kraan dan even aan, en zet daarna de beker met kong en sopje weg. Na een paar uur spoel ik de Kong om en dan is hij weer helemaal schoon

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- Zenda
- Zeer actief