Ongeveer een week geleden begon Abby ineens veel meer te drinken dan normaal. En dus moest ze ook veel vaker plassen;wat er in gaat, moet er natuurlijk ook weer uit. Tot 2 keer is het haar mislukt om het op te houden en heeft ze in huis geplast,tot haar eigen ongenoegen...Een dag of wat na dr 2e ongelukje werd het drinken weer wat minder en met wat vaker uitlaten deed ze niks meer in huis. Maar toch bleef het knagen...Waarom?
Voor alle zekerheid wou de dierenarts Abby vrijdag toch zelf even zien. Hij voelde een behoorlijke vulling in de buikholte, en wou dus graag een foto maken, want dit zou best eens een baarmoederontsteking kunnen zijn. :N:
Ik volledig in de stress wachten in de wachtkamer. Toen bleek op de foto dat er niks met dr baarmoeder aan de hand was, dr blaas zat gewoon helemaal vol
Dan was het gelukkig gewoon een blaasontsteking. Medicijnen meegekregen en bij de balie ging ik afrekenen, terwijl Abby opgelucht tegen de balie stond te pissen
103 euro... Zucht... Nou ja, foto gemaakt en bloed en urine onderzoek, dus dat kost ook wat.
Opgelucht weer naar huis dus. De volgede ochtend zat Abby te wachten tot ze aangelijnd werd, en toen ze ging staan, lag er bloed op de grond. Ik heb haar de hele ochtend in de gaten gehouden, en mevrouw is gewoon loops! Dat verklaart het bloed in de urine terwijl er geen eiwitten aanwezig waren!
In mijn vriendenkring roept iedereen dat ik in elk geval iets van mijn geld terug zou moeten krijgen, maar van de andere kant: er zijn wel allemaal onderzoeken uitgevoerd en een foto gemaakt... Maar ik vind stiekem ook wel dat de dierenarts hier aan had kunnen denken...
Ik ga morgen even bellen met de praktijk...
Wat vinden jullie hiervan?