Een week geleden ben ik bij de DA geweest om het te laten controleren omdat het maar niet beter werd. er zijn afkrabseltjes gemaakt om te kijken of hij misschien demodex heeft, maar er is niets te vinden.
Toch hebben we daarvoor spul meegekregen zodat we het iig van die kant bestrijden.
Het kon volgens de DA ook aan het voer liggen. Ik moest dus maar eens iets anders proberen.
Maar nu even een vraagje aan eigenaren van de honden met een voedselallergie: wat zijn nou precies de eerste symptomen van voedselallergie??
Want de man van de dierenwinkel zei dat het begint met kale plekken op de flanken (aan iedere zijde) van de hond, terwijl ik een symptoom ken dat ie jeuk aan de poten krijgt..
Dit is in mijn optiek dus nu theorie.. Wat is de praktijk nou echt?
En wat geven jullie de honden als snoepjes? Ik geef de hondjes altijd een snoepje, elke ochtend als ik de deur uitga naar mijn werk...
De dierenwinkel legde me namelijk uit dat er in de snoepjes van de honden sterke smaakstoffen zitten waar de hond ook allergisch van kunnen worden.. maar wat blijft er dan over om te geven?