Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Niet eten, wel likken.
Moderator: moderatorteam
-
Dazwa84
Niet eten, wel likken.
Belle eet sinds gisteravond, nadat ze moest overgeven, met moeite. Ze liet het eten gisteren staan en vanochtend zat ze er alleen aan te likken. Nu net likte ze er weer aan en het leek net of ze geen grote hap kon nemen want dat liet ze weer vallen en ging er toen opnieuw aan likken. Ik heb gekeken of er misschien iets met dr tandjes was, maar daar kon ik gewoon aankomen. Misschien heeft ze iets in d'r keel ofzo? Nu ik dit typ heeft ze overigens haar bak leeggegeten en ook helemaal uitgelikt..
Edit: en vervolgens weer een gedeelte energique eruit gegooid.. Ze is verder wel tierig, daagde me uit op bed om te spelen/stoeien. Toch maar even de DA bellen of even afwachten?
-
Dazwa84
Heb de Da assistente voor de zekerheid even geraadpleegd maar die gaf aan dat het niet echt verontrustend klonk. Mogelijk kan ook dit te maken met een aankomende eerste loopsheid, omdat we al tijden het idee hebben dat deze er aan zit te komen. Ik heb Belle net (voor het eerst) getemperatuurd (voor zover het ging) maar deze was 37,4 graden dus geen verhoging. Hopelijk is het dus gewoon even een baaldagje. Op haar botje wat ze net gekregen heeft zit ze wel lekker te kauwen.