Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gentle zijn spulletje

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 1

Gentle zijn spulletje

Ongelezen bericht door Limanade »

we zijn gister bij de DA geweest met Gentle want zijn spulletje tegen zijn allergie was binnen

gisterochtend werd ik gebeld dat het binnen was en gisteravond gelijk een afspraak gemaakt want wij moeten leren hoe we dat inspuiten

eenmaal daar was Gentle weer de bange schijterd.. hij is net zo bang voor de DA dan ik voor de tandarts :mrgreen:
maar alles ging goed.. we hebben geleerd hoe we in moeten spuiten.. ik vond het zelf wel eng om te doen want ja.. het is toch je hond.. maar het ging gelukkig allemaal in 1 keer goed

spulletje mee gekregen waar we ongeveer een half jaar mee kunnen doen
eerst elke week een paar mg en dan elke keer weer een week extra uitstellen.. heel gedoe maar we hebben een goed schema mee gekregen

voor de rest gaat het goed met Gentle... hij likte niet meer zoveel aan zijn pootjes (mede ook doordat we tabletjes hadden gevraagd tot dat het spulletje binnen was)
alleen de laatste 2 dagen ging hij er weer aan lopen likken maar dat kwam omdat de tabletjes op waren...
hij zal er nu wel wat meer last van krijgen omdat dus zijn stofje waar hij allergisch voor is ingespoten word maar dat word als het goed is na 4 weken minder
:mrgreen:
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Succes :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”