Pax krijgt nu 4 x per week Farmfoodbrokken en de andere dagen wissel ik het af met KVV, pens met een soort van groenten-guacamole
Dat gaat allemaal prima, goeie poep en zo. Toen ik haar een jaar geleden kreeg, stonk ze constant verschrikkelijk uit haar bek, alles na laten kijken (tanden etc.), ze is nu oer-gezond met prachtige tanden. Dus ik nam aan dat het aan de voeding moest liggen, gegoogled of mijn leven er van af hing en na wat uitproberen op dit menu gekomen. Straatje meurt al heel wat minder !
Langzaam wilde ik dus overstappen naar het ''grotere'' werk en van de week heb ik voor het eerst lams-ribbetjes gegeven. Ze waren dun en zacht maar ik vond het doodeng! Doodsbang dat ze stikt....
Pax vond het zalig maar zat ze op een gegeven moment een beetje gegeneerd op te knabbelen omdat ik zowat op mijn knietjes voor haar zat om te kijken of het wel goed ging
En nu lees ik in een ander topic dat lams-ribben INDERDAAD problemen kunnen veroorzaken! Durf ik meteen niet meer te geven en dus ook geen andere harde dingen meer. Het is jammer voor Pax maar ik ben een lafaard betreffende stikken en doorboren en zo...
Zijn er nog anderen die GRAAG willen overgaan op BARF maar niet durven???