Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Help a.u.b even...
Moderator: moderatorteam
-
boxersien
Help a.u.b even...
boris is hondsberoerd. Heeft per ongeluk vet opgegeten (spekvet) met brood. stond voor de vogels en hij kon erbij komen (Stom van me!!). Hij heeft alles al uitgekotst aan eten, zijn maag is leeg. Er komt af en toe nog wel slijm uit. Verder wil hij gewoon spelen alleen echt niet eten (gelukkig even).
Hoe moet ik dit gaan oplossen? Niets doen en geen eten meer geven voor morgen (eten geef ik nu vandaag sowieso niet meer, als je misselijk bent moet je even niet eten). Of kan ik er iets in duwen tegen de misselijkheid? Verder is hij gewoon alert en niets geen problemen (is nu al een uur zo)
Hoe moet ik dit gaan oplossen? Niets doen en geen eten meer geven voor morgen (eten geef ik nu vandaag sowieso niet meer, als je misselijk bent moet je even niet eten). Of kan ik er iets in duwen tegen de misselijkheid? Verder is hij gewoon alert en niets geen problemen (is nu al een uur zo)
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
boxersien
Bedankt voor jullie reacties! Hij is nu weer rustig en stinkt echt enorm!!! heeft ook net zijn kussen verhuist weg van de kachel, dus zal het wel warm genoeg hebben
. Hopelijk blijft het zo en is hij morgen weer een eind de oude.
Helaas moet ik na zoiets altijd zo voorzichtig zijn met hem qua eten. Door de metacam kan hij niet tegen een lege maag en daarin teveel voer. Dus moeten we hele kleine porties geven na elke twee uur en zo weer aan de gang krijgen.
Helaas moet ik na zoiets altijd zo voorzichtig zijn met hem qua eten. Door de metacam kan hij niet tegen een lege maag en daarin teveel voer. Dus moeten we hele kleine porties geven na elke twee uur en zo weer aan de gang krijgen.
-
Ari@ne
-
boxersien
Bedankt voor de tip. Ga ik onthouden. Inmiddels gaat het weer goed en eet hij weer netjes zonder over te geven. Heeft wel wat diaree, maar valt gelukkig erg mee!!Teckelgek schreef:Hoe gaat het vandaag met hem?
Ik heb altijd Okugest in huis. Dat is voor mensen èn dieren en helpt hier goed tegen misselijkheid en diarree. Ik geloof dat het van VSM is.
-
Ari@ne
Fijn dat het goed gaatboxersien schreef:Bedankt voor de tip. Ga ik onthouden. Inmiddels gaat het weer goed en eet hij weer netjes zonder over te geven. Heeft wel wat diaree, maar valt gelukkig erg mee!!Teckelgek schreef:Hoe gaat het vandaag met hem?
Ik heb altijd Okugest in huis. Dat is voor mensen èn dieren en helpt hier goed tegen misselijkheid en diarree. Ik geloof dat het van VSM is.
Enne.... dat spul in huis halen! Werkt echt
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Fijn dat het weer beter gaat
Maar Okugest geven als je hond iets heeft gegeten wat eruit moet? Lijkt mij niet zo'n heel goed idee hoor
Mensen en/of honden hebben vaak niet voor niets diaree. Als je de boel ook nog tegen gaat houden werkt dat niet altijd even goed.
Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor
Maar Okugest geven als je hond iets heeft gegeten wat eruit moet? Lijkt mij niet zo'n heel goed idee hoor
Mensen en/of honden hebben vaak niet voor niets diaree. Als je de boel ook nog tegen gaat houden werkt dat niet altijd even goed.
-
boxersien
Tamara en Bowie schreef:Fijn dat het weer beter gaat![]()
Maar Okugest geven als je hond iets heeft gegeten wat eruit moet? Lijkt mij niet zo'n heel goed idee hoor![]()
-
Ari@ne
Bij mij, nou ja bij mijTamara en Bowie schreef:Fijn dat het weer beter gaat![]()
Maar Okugest geven als je hond iets heeft gegeten wat eruit moet? Lijkt mij niet zo'n heel goed idee hoor![]()
Ik bedoel bij misselijkheid.