Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pens
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Pens
Dat heb ik weer, Bram lust geen pens. Zijn er meer honden die dat niet lusten? En het uiteindelijk wel zijn gaan eten?

Linda, Izzie en Bram
-
tineke
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
-
tineke
Wie weet is dat het begin.Zoek stok! schreef:Ah okay, dus er is nog hooptineke schreef:Tash wilde het ook niet in het begin ,ik heb het toen klein voor haar gemaakt en zo ''leren'' etenIk heb een stuk in kleine stukjes geknipt en toen heeft hij een paar stukjes naar binnen gewerkt. Om mij een plezier te doen.
Mijn doggies hebben ook weleens ,en doen nog
Ik ben er wat makkelijker in geworden eet je niet eet je toch niet.
Vaak gaat het er de andere dag dan wel in.
Sommige barfonderdelen
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
astrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ze eten het hier allebei graag, maar Silka kan er (jammergenoeg) niet zo goed tegen.
Als ze 's avonds pens heeft gehad komt ze me steevast de volgende morgen heel vroeg wekken omdat ze naar buiten wil om gras te eten en te poepen.
Zo twee keer per week krijgen ze iets als Bandit, AHV of Smuldier Compleet en daar zit volgens mij wel voldoende pens in.
Voor het sleur- en trekwerk geef ik Silka nu maar kopvlees als Bill zijn penslap krijgt.
Als ze 's avonds pens heeft gehad komt ze me steevast de volgende morgen heel vroeg wekken omdat ze naar buiten wil om gras te eten en te poepen.
Zo twee keer per week krijgen ze iets als Bandit, AHV of Smuldier Compleet en daar zit volgens mij wel voldoende pens in.
Voor het sleur- en trekwerk geef ik Silka nu maar kopvlees als Bill zijn penslap krijgt.
- bowiej
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder!
- Aantal honden: 1
-
Ester&Lara
Neehoor is niet nodigbowiej schreef:hoi hoi, ik ben van plan binnekort een lap pens mee te nemen van me werk voor bowie, nu vraag ik me af, moet je er nog iets mee doen voordat je het kunt voeren?
groetjes Bowiej
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Ehmbowiej schreef:hoi hoi, ik ben van plan binnekort een lap pens mee te nemen van me werk voor bowie, nu vraag ik me af, moet je er nog iets mee doen voordat je het kunt voeren?
groetjes Bowiej
Zo ja, dan zou ik wat kipdelen meenemen naar mijn werk. Mijn ervaring is, dat collegaas genieten van de manier waarop een hond aan de gang gaat met zijn rauwe voeding - vermits de geur acceptabel is! Mensen opzadelen met een geur, waar ze letterlijk en figuurlijk sneeuwzwanger van worden en daar kna je goed ziek van zijn, lijkt me geen goed idee.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die kicken als dat gebeurt, want dan kunnen ze macht uitoefenen. Deze oude BARFer kickt er niet op - die wil gewoon het beste voor iedereen.
Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
http://www.barf-natuurlijk.nl
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
ignit schreef:Ehmbowiej schreef:hoi hoi, ik ben van plan binnekort een lap pens mee te nemen van me werk voor bowie, nu vraag ik me af, moet je er nog iets mee doen voordat je het kunt voeren?
groetjes Bowiej... wat voor werk doe je? Heb je collegas die helemaal :N: worden van de geur van rauwe pens?
Zo ja, dan zou ik wat kipdelen meenemen naar mijn werk. Mijn ervaring is, dat collegaas genieten van de manier waarop een hond aan de gang gaat met zijn rauwe voeding - vermits de geur acceptabel is! Mensen opzadelen met een geur, waar ze letterlijk en figuurlijk sneeuwzwanger van worden en daar kna je goed ziek van zijn, lijkt me geen goed idee.
Er zijn natuurlijk altijd mensen die kicken als dat gebeurt, want dan kunnen ze macht uitoefenen. Deze oude BARFer kickt er niet op - die wil gewoon het beste voor iedereen.![]()
Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
http://www.barf-natuurlijk.nl

-
estelle