Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Zijn er mensen die een rubberen handschoen met van die nopjes gebruiken voor het borstelen van hun hond?? Mijn buurman zegt dat zo'n handschoen gaat "branden"als je er mee over de vacht gaat. Wie heeft hier ervaring mee en hoe vindt je hond het ??
Groetjes Pia
waardeer wat je hebt, je weet nooit hoe lang het duurt!!
Ik gebruik een rubber handschoen om te plukken (in de ruiperiode)
Een vriendin van me "veegt" daarmee veel haar er uit bij haar Labradors tijdens de rui.
Van branderigheid heb ik nooit iets gemerkt
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
pia zz schreef:Zijn er mensen die een rubberen handschoen met van die nopjes gebruiken voor het borstelen van hun hond?? Mijn buurman zegt dat zo'n handschoen gaat "branden"als je er mee over de vacht gaat. Wie heeft hier ervaring mee en hoe vindt je hond het ??
Groetjes Pia
Grappig die verhaaltjes altijd, nee hoor dat brand niet.
Ze zijn eigenlijk gemaakt voor het gebruik bij honden met een kortharige/gladharige vacht.
het werkt bij mijn bullen fantastisch, om de prutbende eraf te halen als ze zijn opgedroogd want die zijn me afentoe een partij smerig, en dat vinden ze heerlijk