Een uur later zat ik met hem bij de DA, en die constateerde een bacteriële infectie in de darmen.
We kregen een blikje hills mee (licht verteerbaar spul speciaal voor de darmen) en een antibiotica kuur, en Flip kreeg een prikje.
De DA vroeg me wat Flip eet, dat is Duck.
Kende hij niet, hij vond brokjes beter en als Flip nog een keer ziek zou zijn wilde hij gaan kijken of het niet aan het voer lag.
Gisteravond kwam ik thuis, Rick was de hele avond thuis geweest en ik was in de stad met mijn zus, en Flip begroette me mild voor zijn doen.
Daarna ging hij in zijn mandje liggen en hij bibberde met inademen.
Hij wilde wel graag het laatste rondje lopen, maar daarna ging hij weer bibberend op de bank liggen.
Ik dacht dat hij het koud had (hij heeft een dunne vacht) dus ik dekte hem lekker toe met zijn dekentje.
Vannacht heeft hij werkelijk de hele kamer onder gepoept, diarree, en er lag ook een plas.
Hij was best vrolijk maar wilde niet eten.
Ik moest werken (3 uur) en de buurvrouw heeft af en toe gekeken hoe het ging.
Toen ik thuiskwam was hij zo lusteloos, wilde liever niet wandelen (voor het eerst in zijn 1 jarig leven) en ook niet eten.
Ik heb hem wel wat laten drinken door met mijn vinger water aan zijn neus te doen wat hij oplikte.
Om 10 voor half 3 gaan we naar de DA, eerder kon niet.
Ik vind dit echt vreselijk, heb hem nog nooit zo lusteloos gezien.
Flip is warm, wil niet spelen, eten, lopen of wat dan ook.
En hij is nog wel jarig vandaag
Zou het echt aan de Duck kunnen liggen?
Hij heeft er nooit problemen mee gehad en eet het sinds hij 11/12 weken is.