Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stageplaats Hondentrimmen

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

kimennoa
Vaste gebruiker

Stageplaats Hondentrimmen

Ongelezen bericht door kimennoa »

Ik kan per direct beginnen met het praktijkgedeelte HKI hondentrimmen opleiding. Ik ben nu op zoek naar een goed stageplaats waar ik eenmaal in de week kan meedraaien. Indien je een plekje over hebt dan stuur me een pb?

Groetjes
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Debby Speerstra
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby Speerstra »

Misschien is Kynotrim te Nijmegen wat voor je. :idea:
kimennoa
Vaste gebruiker

Ik zal eens vragen...
Debby Speerstra
Zeer actief
Contacteer:

Ze schijnt goed werk te leveren en is toch een iets grotere bekende salon :wink:
kimennoa
Vaste gebruiker

Het hoeft niet perse een groot trimsalon te zijn,......ik ben op zoek naar een leuke plek met een goede sfeer en mogelijkheden tot leren. Misschien dat iemand van dit forum kan bieden? En dan moet het nog erkend zijn bij de HKI ahhahahaha
mik
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door mik »

Het hoeft niet perse een groot trimsalon te zijn,......ik ben op zoek naar een leuke plek met een goede sfeer en mogelijkheden tot leren. Misschien dat iemand van dit forum kan bieden? En dan moet het nog erkend zijn bij de HKI ahhahahaha
Ik zou wel kijken naar een grotere bekende salon die goed aangeschreven staat. Je hebt meer kans hier wat "zeldzamere" rassen te zien. Ik heb zelf ook zo'n stageadres gehad was in eindhoven en daar kregen we toch een heel aantal rassen die je niet zo 1,2,3 in een kleine salon in een dorpje tegen kwam. Heb er overigens veel profijt van gehad aangezien ik later bleek in mijn kleine dorpje wel een aantal van die rassen te krijgen. :mrgreen:

Wanneer een trimsalon wel aangesloten is bij de ABHB, maar nog niet bij het HKI en al wel minstens drie jaar een trimdiploma heeft, kan deze zich altijd aanmelden bij het HKI en goedgekeurd worden. :ok: Dat heb ik namelijk ook gedaan bij mijn eerste stagaire.

Heel veel succes met je opleiding en dat je maar van het trimvak mag genieten. Het is hard werken, maar het loont altijd wanneer je een "lelijk" hondje als een ware schoonheid de deur uit laat gaan.

Groetjes Kim
Wilma Witteveer
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Wilma Witteveer »

Hier zitten nogal wat hondentrimmers gezellig. Ik doe de opleiding in Hasselt en zoek ook nog een stage adres.
Groetjes Wilma Arak Misty en Faya.
Afbeelding
Debby Speerstra
Zeer actief
Contacteer:

Wilma Witteveer schreef:Hier zitten nogal wat hondentrimmers gezellig. Ik doe de opleiding in Hasselt en zoek ook nog een stage adres.
Zoek maar voor een goede daar pluk je de vruchten van. Sla de goudengids of telefoonids open (of online) en begin op tijd met bellen want er zijn er meer die stageplaatsen zoeken. :idea:
Wilma Witteveer
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Wilma Witteveer »

Debby Speerstra schreef:
Wilma Witteveer schreef:Hier zitten nogal wat hondentrimmers gezellig. Ik doe de opleiding in Hasselt en zoek ook nog een stage adres.
Zoek maar voor een goede daar pluk je de vruchten van. Sla de goudengids of telefoonids open (of online) en begin op tijd met bellen want er zijn er meer die stageplaatsen zoeken. :idea:
Hey heb jij ook een fransje, zie ik nu pas. Ken jij Sirius in Elsloo???
Daar kan ik beginnen nl.
Groetjes Wilma Arak Misty en Faya.
Afbeelding
Debby Speerstra
Zeer actief
Contacteer:

Ja ik heb ook een bulletje, leuk. :cheer: Ja Sirius ken ik ze kent mij ook, ik stuur wel eens honden aan haar door. Ze doet veel plukhonden en weinig kniphonden. Veel succes :ok: .
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”