ik vraag dit omdat ik laats met koda aan het wandelen was en er ineens een kleine jack russle en ik denk tekkel kruising uit de boosjes dook echt een schatje hij wou spelen en ging blaffen ik had al gezien dat hij een stroomband om had maar verwachte niet zijn reactie daarop hij gierde het uit liet zich vallen en begon helemaal te schokken en te kwijlen ik wist niet wat het was maar het leek wel een epeleptische aanval

het arme dierentje kreeg natuurlijk alleen maar meer schokken door die band omdat hij het uit gierde
ik probeerde hem af te krijgen en kreeg zelf een schok nou dat was geen mega schok maar die wil ik niet op mijn keel hebben
ik was er gewoon helemaal van onder de indruk dat arme diertje ik heb koda los gedaan en hem aan de riem en aan gebeld bij het huis waar hij uit de tuin kwam die vrouw /baasje pak hem bij zijn nekvel en gooit hem gewoon over het hekje weer in de tuin en gooit de deur dicht sta ik daar met mijn goed gedrag
nou ik wist even niet meer wat ik er nou mee moest raar mens

later kwam ze bij mijn huis vragen naar de stroomband maar ze wou nog niet luisteren naar me en zei dat ik me er niet mee moest bemoeien want het was haar hondje
tja en daar heeft ze natuurlijk wel gelijk in maar ik was het niet met die band eens