Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe doen jullie dat?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Hoe doen jullie dat?

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Behalve de rodi vind ik het wel leuk om ook weleens wat 'echts' te geven.

In de vakantie heb ik ze een aantal keer sardientjes gegeven en dat ging heel goed. Die waren gewoon helemaal heel en daar knaagden ze netjes op om het naar binnen te werken.
Nu heb ik hier in de buurt nog geen sardientjes kunnen vinden maarja ik zal er weer eens naar zoeken.

Ik gaf ze daarstraks een stukje ribvlees (rund) naast de rodi maar helaas...
Gek genoeg :mrgreen: vinden ze het superlekker...
Ik had dit wel verwacht en probeerde het goed vast te houden maar ja hoeveel grip heb je nou eenmaal, niet veel dus, en hoppa stukje was los en *kloenk* in ene doorgeslikt :N:
Op zich gaat het best goed hoor dus het is niet dat ik me zorgen maak ofzo, maar ik vind het leuker als ze lekker knagen :boos:
Maar nu vraag ik me wel echt af hoe sommigen dat doen. Ik weet dat sommigen namelijk ook even bot/vlees vasthouden zodat ze het niet in 1 x doorslikken maar ik kreeg dat niet voor elkaar hoor :mrgreen:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Eva
Actief

Ongelezen bericht door Eva »

Je kunt volgens mij het beste met kippenbotjes beginnen. Die zijn niet zo hard en flexibeler dan ribben. van daaruit kun je het opbouwen.

Ik hou de botjes niet vast. Onze reu is ook vaak erg gulzig, tot nu toe gaat het prima. Ik geef nu alleen nog kip. Ga deze week beginnen met ribbetjes. (geef nu al een week of vier alleen kippenbotten)
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

een beetje in de buurt blijven zodat je kan zien wat ze doen
er zijn honden die of heel erg gaan schrokken als je er bij blijft of niet willen eten als je het vasthoud.
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Sardientjes haal ik in blik bij de Aldi. :wink:
En ik moest lachen toen ik hier 2 kippen (diepvries ook Aldi :mrgreen: ) neerlegde voor ze.
Tosca had het gelijk door maar Tico keek toch ff van wat flik je mij nu dan? :eek: :denken:
Maar na wat gelik aan de kip en een blik op Tosca had hij ook vlot door wat de bedoeling was.
Nu heeft hij hem sneller op dan Tosca.
Vasthouden doe ik ook niet aan. :neenee:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”