Praat me niet over stress, mijn moeder doet dus ook mee aan dat examen in Lelystad met Zorcan... De stresskip.

Maar goed, ik zie jullie zondag allemaal wel, en niet teveel stressen hè.

Moderator: moderatorteam
Had al het idee dat jullie het waren, was niet helemaal zekerShita schreef:Ach Wendy het ging hardstikke goed met Qyan! vertrouwen hebben in je ventje, dan gaan jullie het gewoon halen!![]()
Praat me niet over stress, mijn moeder doet dus ook mee aan dat examen in Lelystad met Zorcan... De stresskip.Ik kan nu al niks meer tegen haar zeggen, dan krijg ik een uitbrander van hier tot Tokio
![]()
Maar goed, ik zie jullie zondag allemaal wel, en niet teveel stressen hè.![]()
Karin jij ook veel succes met je meissie!
qyan schreef:Ik doe ook meeindiera schreef:Shita schreef:Dat weet ik wel zeker.indiera schreef:bibberrrrrrrrrrr bibberrrrrrrrrrrrrrrr nou nu nog niet ,maar zondag zal ik ook best wat nerveus zijn hoor ,maar ach we halen heet gewoon.Zullen we afspreken dat iedereen gewoon slaagt?
DEAL![]()
![]()
jij wilt nu wel heel veel ,maar vooruit ,laten we zeggen 59 puntenqyan schreef:indiera schreef:oke dan ,we gaan er voor ,op naar ipo 2 voor mij en indiera en wendy kom op he ,jij haalt het ,en de rest die examen doen, morgen allemaal heel veel suscses
![]()
![]()
![]()
60 punten
Of val ik nu weer in het andere uiterste
indiera schreef:jij wilt nu wel heel veel ,maar vooruit ,laten we zeggen 59 puntenqyan schreef:indiera schreef:oke dan ,we gaan er voor ,op naar ipo 2 voor mij en indiera en wendy kom op he ,jij haalt het ,en de rest die examen doen, morgen allemaal heel veel suscses
![]()
![]()
![]()
60 punten
Of val ik nu weer in het andere uiterste