Hallo allemaal,
Ik heb een tijdje niet op het forum gekund

,heb je daarna wel lekker veel bij te lezen

.
Taika is op de heidewachtelclubmatch nr 3 van de open klasse geworden! Nu staat er dus een beker te pronken in de kast.
En.... wat ik veel belangrijker vind: afgelopen zaterdag ook geen bananen in Taika's oren! (zou het aan de dag gelegen hebben, want Anja en Puk hadden ook al succes op zaterdag, misschien was het nationale luisterdag...)
Bibberend hebben we in een veilig losloopgebied haar riem afgedaan en hebben toen anderhalf uur met een losse Taik gewandeld

. Tjonge wat waren we trots! Ze is helemaal in het begin een keertje weggesjeesd achter iets aan dat plotseling de bosjes indook. Reageerde niet op roepen en fluiten, nou ja, na een minuutje pas (vind ik toch te laat, ze moet gewoon meteen komen...), ben dan ook best boos op haar geweest. Alle andere keren daarna keerde ze gelijk om als ik floot, zelfs toen ze een andere hond in het vizier kreeg!
Nu maar niet overmoedig worden...
Maar jullie begrijpen wel dat ik het weer een beetje zie zitten!
Jullie verhalen over eigenwijze hondebeesten zijn voor mij echte harten onder de riem! Voorheen had ik het gevoel de enige te zijn die met zo'n vreselijk stuk vreten te maken had.
Taika is nu 2 jaar en 3 maanden. volgens jullie is de pup in haar dan nog

-levend!!!
groetjes,
Minoes