Vanmorgen stond een uitermate vrolijke en hongerige Jessie op me te wachten beneden: het kind is tot leven gekomen,
scheurde van de honger, maakte weer haar idiote sprongen én heeft een uitstekende drol gelegd
Dus toch te vroeg naar de dierenarts gegaan

Waarschijnlijk heeft ze dus toch iets verkeerds gegeten van de straat of
is het een virus geweest.
Nou ja, voor een volgende keer weten we dat ze sterker is dan we dachten en het belangrijkste is natuurlijk dat ze nu weer opknapt!
Ik wacht maar af qua bloedtesten wat er nu wel en niet gedaan kon worden met het bloed. Stress genoeg gehad, dus ik leg het naast
me neer en zie het allemaal wel. Was er niet genoeg bloed voor de MZZ dan gaan we over een paar weken wel terug (voorlopig heeft
ze een half trauma eraan overgehouden.. zo zonde, want de eerste keer prikken ging prima).
Het speciale voer staat nog onaangebroken, dat hou ik nog even achter de hand en wacht de komende dagen af of het helemaal hersteld
of niet.
O ja, en natuurlijk doe ik wat met de tips hier voor een beter herstel voor de darmen: ik ga het weekend rustig alles doorlezen en kijken
wat me het beste lijkt (of nog even wat vragen stel hier mocht ik er niet uitkomen). Bedankt allemaal