hij heeft twee honden gebeten waarvan er 1 zo zwaar gewond was dat ze het hebben laten inslapen... hond gedrag test, eigenaar en de gene die er mee liepen zijn aangemerkt als verdachte... voor wat t dan ook mag betekenen. een niet meer doen of evt. een boete??Nanna schreef:Mensen zien alles aan voor pitbull, het is een verzamelnaam. Dan zal het een Argentijnse dog of Amstaff geweest zijn, één pot nat.S@ndr@ schreef:Geen pitbull en toen werd het stil...... hoe moet zo`n hond dan nog slagen voor een gedragstest
Dat loeder heeft twee honden doodgebeten hoezo een gedragstest. De spuit erin.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
17 jarig Hondje doodgebeten - Nr 288 in een lange rij ?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: 17 jarig Hondje doodgebeten - Nr 288 in een lange rij ?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
Het was een Amerikaanse bulldogNanna schreef:Mensen zien alles aan voor pitbull, het is een verzamelnaam. Dan zal het een Argentijnse dog of Amstaff geweest zijn, één pot nat.S@ndr@ schreef:Geen pitbull en toen werd het stil...... hoe moet zo`n hond dan nog slagen voor een gedragstest
Dat loeder heeft twee honden doodgebeten hoezo een gedragstest. De spuit erin.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Helemaal mee eens 

-
- Zeer actief
Hahaha die Nanna toch ....wel mee eens hoor..
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Een eigenaar die zijn hond in de gelegenheid stelt om niet eenmaal maar tweemaal een ernstig bijtincident te veroorzaken moest misschien maar helemaal geen hond meer hebben. Gaarne dus een houdverbod erachteraan 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
schijnt niet te mogen wettelijk gezien, jammer eeCaro schreef:Eigenaar afmaken.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Och jee krijgen we dat achterlijke gekrijs weer van mensen afmaken.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
ja stel je voor, misschien allemaal maar naar de Beekse bergen, jachtluipaarden knuffelenbouvierpoedel schreef:Och jee krijgen we dat achterlijke gekrijs weer van mensen afmaken.

-
- Zeer actief
Dat doen ze zelf .S@ndr@ schreef:ja stel je voor, misschien allemaal maar naar de Beekse bergen, jachtluipaarden knuffelenbouvierpoedel schreef:Och jee krijgen we dat achterlijke gekrijs weer van mensen afmaken.
Maar als je wil dat we in een ontwikkeld land mensen dood gaan maken dan spoor je zelf toch ook niet helemaal toch . Hopelijk staan ze dan niet in de rij om jou dan ook even om zeep te helpen.

-
- Zeer actief
tja, als ik dood ben ga ik er niet meer over klagen, gek ee......
zoals gezegd is t wettelijk niet toegestaan, ik was niet degene die het opperde- ben sowiso al niet zo van het doodmaken, niet van dieren en niet van mensen...... maar voor sommige mensen zou ik met liefde een uitzondering maken 

- Tineke
- Zeer actief
Soms weet je niet wat erger is dit soort incidenten of het daarop volgende tokkengekrijs hoe dit soort mensen om zeep moet worden geholpen.bouvierpoedel schreef:Och jee krijgen we dat achterlijke gekrijs weer van mensen afmaken.
Liefst zo pijnlijk mogelijk natuurlijk , alles om te laten zien dat jij wel een dierenliefhebber bent

-
- Zeer actief
Ja vooral ook omdat ze zo'n geweldige beschaving in zich hebben .Tineke schreef:Soms weet je niet wat erger is dit soort incidenten of het daarop volgende tokkengekrijs hoe dit soort mensen om zeep moet worden geholpen.bouvierpoedel schreef:Och jee krijgen we dat achterlijke gekrijs weer van mensen afmaken.
Liefst zo pijnlijk mogelijk natuurlijk , alles om te laten zien dat jij wel een dierenliefhebber bent

- Tineke
- Zeer actief
Ja en als het mannen zijn moeten ze altijd gecastreerd worden. Dat krijg je met van die wijven die, begrijpelijkerwijs, nooit geen beurt meer krijgen. Daar krijg je klaarblijkelijk nogal wat frustraties vanbouvierpoedel schreef:Ja vooral ook omdat ze zo'n geweldige beschaving in zich hebben .Tineke schreef:Soms weet je niet wat erger is dit soort incidenten of het daarop volgende tokkengekrijs hoe dit soort mensen om zeep moet worden geholpen.bouvierpoedel schreef:Och jee krijgen we dat achterlijke gekrijs weer van mensen afmaken.
Liefst zo pijnlijk mogelijk natuurlijk , alles om te laten zien dat jij wel een dierenliefhebber bent![]()

- dagmar88
- Zeer actief
Tineke schreef: Ja en als het mannen zijn moeten ze altijd gecastreerd worden. Dat krijg je met van die wijven die, begrijpelijkerwijs, nooit geen beurt meer krijgen. Daar krijg je klaarblijkelijk nogal wat frustraties van

Dat mensen zulke dingen zeggen bij pedo's/verkrachters kan ik me nog voorstellen, maar in situaties waar die ballen geen zak mee te maken hebben?
Alsof je met een lul bij voorbaat al een lul bent.
-
- Zeer actief
Ja eigenlijk wel gek want volgens hun normen en waarden zou dat ook wel prettig zou zijn om iemand zijn baarmoeder en eierstokken er met geweld uit te trekken.Tineke schreef:Ja en als het mannen zijn moeten ze altijd gecastreerd worden. Dat krijg je met van die wijven die, begrijpelijkerwijs, nooit geen beurt meer krijgen. Daar krijg je klaarblijkelijk nogal wat frustraties vanbouvierpoedel schreef:Ja vooral ook omdat ze zo'n geweldige beschaving in zich hebben .Tineke schreef:Soms weet je niet wat erger is dit soort incidenten of het daarop volgende tokkengekrijs hoe dit soort mensen om zeep moet worden geholpen.bouvierpoedel schreef:Och jee krijgen we dat achterlijke gekrijs weer van mensen afmaken.
Liefst zo pijnlijk mogelijk natuurlijk , alles om te laten zien dat jij wel een dierenliefhebber bent![]()

-
- Zeer actief
En dan wel straf naar de aantal cm van je lul.dagmar88 schreef:Tineke schreef: Ja en als het mannen zijn moeten ze altijd gecastreerd worden. Dat krijg je met van die wijven die, begrijpelijkerwijs, nooit geen beurt meer krijgen. Daar krijg je klaarblijkelijk nogal wat frustraties vanDat ze dan opeens zo happig zijn op die kloten he. Kennelijk gaat van het idee alleen al de benedenboel weer tintelen.
Dat mensen zulke dingen zeggen bij pedo's/verkrachters kan ik me nog voorstellen, maar in situaties waar die ballen geen zak mee te maken hebben?
Alsof je met een lul bij voorbaat al een lul bent.

- dagmar88
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef: En dan wel straf naar de aantal cm van je lul.

- Tineke
- Zeer actief
En dat is dan wel een doorslag te noemen voor degene die dat klusje anders zou moeten klarendagmar88 schreef:bouvierpoedel schreef: En dan wel straf naar de aantal cm van je lul.Volgens mij delen die vrouwen dagelijks pikstraf uit, al jaren.