Feather__ schreef: En die bruine hond was een corgimix..

Nanna schreef:Ik vraag me dan weer af wat voor werk ze doet als ze steeds maar twee uurtjes weg is en dan weer thuis.

Luistert naar Zanger Cor Koopmans

Moderator: moderatorteam
Feather__ schreef: En die bruine hond was een corgimix..
Nanna schreef:Ik vraag me dan weer af wat voor werk ze doet als ze steeds maar twee uurtjes weg is en dan weer thuis.
Ik ging er automatisch vanuit dat ze aanstekers in elkaar frunnikt op de sociale werkplaats.Nanna schreef:Ik vraag me dan weer af wat voor werk ze doet als ze steeds maar twee uurtjes weg is en dan weer thuis.
Ah verdorie! Ik kan alleen NPO kijken. Boehoe, ik had me er zo op verheugd!lor1_1984 schreef:Ik ben nu aan het kijken, Mahdu kijkt ook mee.![]()
Overigens is het niet de rijdende rechter maar 'mr Frank Visser doet uitspraak'.
Of dozen vouwen zoals DJ what's his name.Maeve schreef:Ik ging er automatisch vanuit dat ze aanstekers in elkaar frunnikt op de sociale werkplaats.Nanna schreef:Ik vraag me dan weer af wat voor werk ze doet als ze steeds maar twee uurtjes weg is en dan weer thuis.
Geloof dat je verstandiger met de wawa eigenaar om kan gaan en het probleem van blaffen samen aanpakken dan met die schreeuwbek.Heavy schreef:Nou ik niet . Zet mij een paar dagen naast die keffers en ik ben ook agressief hoor .bouvierpoedel schreef:Had liever dat simpele mens met die hondjes naast mij dan die schreeuwbek met die bijt op commando Bull.
Ze kan wel de enige zijn maar of dat ook alleen maar gezegt werd om haar strijd kracht bij te zetten weet je ook niet. Ze was nogal van de poets dus .?? Ze zei ook dat buuf de honden in de tuin liet schijten terwijl die van haar het ook deed.Heavy schreef:Nee ik geloof niet dat ik verstandig met die eigenaar van de wawas kan pratenbouvierpoedel schreef:Geloof dat je verstandiger met de wawa eigenaar om kan gaan en het probleem van blaffen samen aanpakken dan met die schreeuwbek.Heavy schreef:Nou ik niet . Zet mij een paar dagen naast die keffers en ik ben ook agressief hoor .bouvierpoedel schreef:Had liever dat simpele mens met die hondjes naast mij dan die schreeuwbek met die bijt op commando Bull.
Daarbij komt ze ook niet zeuren als mijn honden een keer zouden blaffen.bovendien zijn alle oplossing die ze verzonnen heeft ook maar half of verkeerd uitgevoerd . Kan ze misschien niks aan doen hoor maar toch .
Ik denk dat die andere buurvrouw misschien wel wat bot overkomt maar die zit al jaren naar die keffers te luisteren en ook om 6.00 in de ochtend in de tuinzij wil maar 1 ding dat die keffers stil zijn en ik denk dat je er dan best een aardige buurvrouw aan hebt . Zij was trouwens ook de enige die zich uitsprak over het zielig zijn van de hondjes die de hele dag alleen zitten in de poep en plas
Gewoon schuttinkje plaatsenSandra&co schreef:Ik zou het waarschijnlijk beter met de schreeuwtok kunnen vinden. Dat hele zwakbegaafde en passieve zou me in combinatie met(!!) dat gegil van die honden helemaal gek krijgen. Je kúnt er namelijk niks mee afspreken want die vrouw had geen idee wat er nou eigenlijk mis was. Zet haar naast die schreeuwende honden en ze zegt dat ze stil zijn. Het zou me gek krijgen. Die schreeuwerd moet je gewoon een beetje afbluffen (met humor) als ze een grote mond op zet, dan heb je er waarschijnlijk een prima buuf aan. Het is niet ideaal, maar soit.
Mooie schuttingcrutz schreef:Gewoon schuttinkje plaatsenSandra&co schreef:Ik zou het waarschijnlijk beter met de schreeuwtok kunnen vinden. Dat hele zwakbegaafde en passieve zou me in combinatie met(!!) dat gegil van die honden helemaal gek krijgen. Je kúnt er namelijk niks mee afspreken want die vrouw had geen idee wat er nou eigenlijk mis was. Zet haar naast die schreeuwende honden en ze zegt dat ze stil zijn. Het zou me gek krijgen. Die schreeuwerd moet je gewoon een beetje afbluffen (met humor) als ze een grote mond op zet, dan heb je er waarschijnlijk een prima buuf aan. Het is niet ideaal, maar soit.ze zijn er zelfs nog niet over komen klagen of vragen. Buurman aan de andere zijde zei wel “zeker een hekel aan die buren”
Ehhhh nee, zij gaven aan bang te zijn voor de honden, hoeven ze er nu geen angst meer voor te hebben![]()
Komt rechts nog 22 meter aan en dan over op gaashekwerk.
Dat zei ik ookfenneke schreef:Ze kunnen er onderdoor![]()
Of overheen
Yup onderste plank is straks minimaal voor de helft onder de grondSandra&co schreef:Dat zei ik ookfenneke schreef:Ze kunnen er onderdoor![]()
Of overheenLekker handig, kruipen ze er onderdoor. Maar die gékken gaan dat héle terrein ophogen
![]()
Mogen wettelijk niet hogerfenneke schreef:Nou dan wordt erover helemaal een makkie
Onze buren durven niet t erf op om iets te vragen omdat er misschien wel honden lopen. Schijnbaar durven ze daarom zelfs niet meer in hun eigen tuin. Dat probleem (hun eigen tuin) hebben we nu voor ze opgelost. En als de honden er eenmaal lopen hoeven ze niet over de schutting voor hun bal, die leeft nl nog maar enkele secondenHeavy schreef:
Ik heb een keer iemand vriendelijk gevraagd om aan de voordeur te bellen ipv over mijn schutting te klimmen om een bal op te halen omdat er een hond in de tuin loopt . Begreep hij niet want hij kwam voor de bal niet voor de hondtoen gezegd dat ik toch ook niet zomaar over zijn schutting klim en dat het normaal is om even aan te bellen . Kreeg ik als antwoord : maar ik heb ook niet zo'n schutting
Echt hoor ze zijn er
Ja. Mijn buurman idem. Dat klom zonder iets te vragen 2 zomers terug over mijn schutting om zijn coniferen te snoeien (lees, tot een halve meter boven de schutting op te knippen voor beter zicht op mijn tuin, het is een speciaaltje). Ik kwam net thuis en zag de ladder. Ik wist gelijk hoe laat het was omdat hij een weekje daarvoor had gezegd dat hij de coniferen wou snoeien aan mijn kant. Maar hij zou laten weten wanneer. Heb gedaan of ik 'm niet zag en de tuindeur opengegooid om de honden buiten te laten om te spelen. Ze vlógen op hem af en hij wist niet hoe rap hij terug moest. "Gódver (naam buurman), ik had je niet gezien! Wat doe je hier??" zei ze met een verbaasd/geschokt/bozig gezicht. Dat heeft hij nooit meer gedaan, er wordt nu braaf overlegd.Heavy schreef:Ik heb een keer iemand vriendelijk gevraagd om aan de voordeur te bellen ipv over mijn schutting te klimmen om een bal op te halen omdat er een hond in de tuin loopt . Begreep hij niet want hij kwam voor de bal niet voor de hondtoen gezegd dat ik toch ook niet zomaar over zijn schutting klim en dat het normaal is om even aan te bellen . Kreeg ik als antwoord : maar ik heb ook niet zo'n schutting
Echt hoor ze zijn er
Nee hoor en als de honden niks zien zullen ze ook amper reageren op normale geluiden.Heavy schreef:Ja hier ook al een keer een bal lek dat helpt wel dan gaan ze wel ergens anders spelen . Op het voetbalveld voor bijvoorbeeld waar ook een doel staatcrutz schreef:Onze buren durven niet t erf op om iets te vragen omdat er misschien wel honden lopen. Schijnbaar durven ze daarom zelfs niet meer in hun eigen tuin. Dat probleem (hun eigen tuin) hebben we nu voor ze opgelost. En als de honden er eenmaal lopen hoeven ze niet over de schutting voor hun bal, die leeft nl nog maar enkele secondenHeavy schreef:
Ik heb een keer iemand vriendelijk gevraagd om aan de voordeur te bellen ipv over mijn schutting te klimmen om een bal op te halen omdat er een hond in de tuin loopt . Begreep hij niet want hij kwam voor de bal niet voor de hondtoen gezegd dat ik toch ook niet zomaar over zijn schutting klim en dat het normaal is om even aan te bellen . Kreeg ik als antwoord : maar ik heb ook niet zo'n schutting
Echt hoor ze zijn erhoe moeilijk kan het zijn. Ben je niet bang dat ze gaan zeuren dat ze de honden horen lopen, rennen, ademen , blaffen? En nog bang zijn?