Elyna moest met ophalen wennen, na een tijdje zat ze te knuffelen
Boomer heeft bij Diana in huis ook al gespeeld met haar
In de auto heeft ze eerst liggen kluiven voor de voorstoel, na 3 kwartier was ze moe en is ze (te lang riempje aan de gordel
Moderator: moderatorteam
Oh wat schattig, dat is echt té liefM@rleen schreef: In de auto heeft ze eerst liggen kluiven voor de voorstoel, na 3 kwartier was ze moe en is ze (te lang riempje aan de gordel) naar achteren geklommen en aan Elyna's voeten in slaap gevallen
Elyna was en is helemaal verguld en blij met haar nieuwe hondenvriendinnetje
![]()

Dat is bij mijn zus, we zijn daar op de terugweg langsgegaan om even te showen en te etenLongFields schreef:Heerlijk filmpje, is dat nog bij Diana of al bij jou thuis? Ze is wel lekker op haar gemak!
Ja, ben er zo blij mee! Dat is alle gedoe hier thuis wel waardLongFields schreef:Wat klinkt dit allemaal perfect Marleen, wat geweldig voor je!
AhhhhM@rleen schreef:Ze is erg blij om mij te zien, maar haar staartje maakt overuren als Elyna haar aanhaalt en nu loopt ze te piepen omdat Elyna's kamerdeur dicht is...
Ik denk het ook hoor, hij vind het overduidelijk helemaal leuk!DeDiana schreef:Super van Boomer ook, dat hij haar zo makkelijk in huis accepteert!
Ik denk dat hij aan z'n tweede jeugd gaat beginnen nu