Ik zou er zelf als ik een bijtende hond had nooit voor kiezen om in losloopgebied te lopen op tijden dat er andere honden zijn. En dan nog zou ik er een muilkorf om hangen. Moet er niet aan denken dat er een hond wordt gebeten terwijl je dus al wéét dat jouw hond dat doet...Manu schreef:Een serieus bloedende hap? Met een hond die zo reageert in een losloopgebied en jij vindt het niet jouw probleem?Annemieb schreef:Ik hoor dat heel vaak... laat ze maar los
en dan roep ik terug, lijn eie van jullie maar aan
enntoch zijn er mensend ie doodleuk verder wandelen.... en dan moeten hun dus langs de dierenarts
afgelopen week in het leenderbos, het is dan wel losloopgebied... maar als je elkaar passeert en je ziet dat de andere aangelijnd is hou je die van jou toch bij? Ze zeiden hizj mag gecorrigeerd worden waarop ik zei, dan mag je een ritje dierenarts doen.... en ik had het niet uitgesproken of hun hond stond voor mij en Nala had hem rechtstreeks beet in zijn neus... het was een serieus bloedende hap.... werden ze slechtgezind.... nuja niet mijn probleem, ben verder gewandeld en mijn dames weer losgelaten... aangelijnd is nala eenmaal een kreng en opnhyperactieve golden retrievers die op alle honden springen kan ze los ook niet zo goed mee om....
Er lopen toch ook neem ik aan honden die (nog) niet goed luisteren daar...