ja hè, dat vond ik toen ookdicyvo schreef:thanx renee-uk, leuk topic

np

Moderator: moderatorteam
ja hè, dat vond ik toen ookdicyvo schreef:thanx renee-uk, leuk topic
ik had dat wel bij mijn ouders, vreselijk vond ik het, zat er altijd op het puntje van mijn stoel.massam schreef:renee-uk schreef:ik heb het altijd koud in strakke cleane moderne huizen, zelfs al is het er 25 gradenmassam schreef:[..][..]
hihi mijn moeder (strak, modern) zegt over ons huis altijd: wel lekker knus en gezellig
doe mij maar knus en gezellig
dat heb ik bij mam gelukkig niet. ze heeft dan wel weer een knalrode hoekbank staan. wel met metalen poten. dat is dan weer jammer
Ik had ooit een vriendje die toen wij iets met elkaar hadden, net een huis had laten bouwen. Hij wilde daar een witte vloer in zoals hierboven en wat of ik daarvan vond, in het hypothetische geval dat we zouden gaan samenwonen. Ik zei meteen: oh god neem je dan een werkster want daar zie je alles op. Hij met grote ogen: dat zei mn moeder ook letterlijk!ArCee schreef:Makkelijk huishouden, raam open en met de bladblazer aan de gangNanna schreef:Ik heb weleens opgepast bij mensen met een dergelijk interieur
Ik zat de hele nacht rechtop in mijn stoel ,als de dood dat de tandarts opeens binnen zou stappen met "open de mond maar even, mevrouwtje"
dit dus....Nanna schreef:Ik heb helemaal niks met strakke, up to date gestylde interieurs. Liefst nog zwart of wit ook.![]()
Ongezellige kille hokken van mensen die zo graag "mee willen doen". Kijk mij eens jan de bouvier zijn.
Ik heb een huis om in te leven. Gek hè.
Banken worden hier dus pas vervangen als ze kapot zijn en niet als ze volgens de buurvrouw uit de mode zijn.
En dan kies ik dus wéér een bank die heerlijk zit en niet zo'n futuristisch kubusmodel dat heel kek en hip is maar waar je na een kwartier een houtsmaak van aan je reet hebt.
Precies, en ik denk dat je dat onbewust altijd doet als je huisdieren hebt.Tara schreef:Ik wil er gewoon zelf graag een beetje netjes en gezellig, maar wel schoon bijzitten, daar heb ik dus een beetje de inrichting op uitgekozen.
dat heb ik ookTara schreef:Ik wil er gewoon zelf graag een beetje netjes en gezellig, maar wel schoon bijzitten, daar heb ik dus een beetje de inrichting op uitgekozen.
ik heb ook een man die in een garage werkt, maar het verband ontgaat mij een beetje eerlijk gezegdMarie-Josée schreef:Precies, en ik denk dat je dat onbewust altijd doet als je huisdieren hebt.Tara schreef:Ik wil er gewoon zelf graag een beetje netjes en gezellig, maar wel schoon bijzitten, daar heb ik dus een beetje de inrichting op uitgekozen.
Of zoals ik, een man die in een garage werkte.
Je kiest wat bij je past en onderhoudt dat zoals bij je past.
Ik heb mijn huis graag schoon maar dat lukt nooit helemaal, al gaat het beter sinds de aanschaf van de stoomreiniger
maar zo'n interieur update is veeel leuker.dagmar88 schreef:M'n interieur moet bij nader inzien er toch echt aan geloven...
Dit had het deze maand moeten worden:
Maar dat is bijgesteld naar:
Dan heb jij geluk.Geen afgevende zwarte vingers, geen vieze spijkerbroeken, geen schoenen met olie en kit onder de zolen...renee-uk schreef:ik heb ook een man die in een garage werkt, maar het verband ontgaat mij een beetje eerlijk gezegdMarie-Josée schreef:Precies, en ik denk dat je dat onbewust altijd doet als je huisdieren hebt.Tara schreef:Ik wil er gewoon zelf graag een beetje netjes en gezellig, maar wel schoon bijzitten, daar heb ik dus een beetje de inrichting op uitgekozen.
Of zoals ik, een man die in een garage werkte.
Je kiest wat bij je past en onderhoudt dat zoals bij je past.
Ik heb mijn huis graag schoon maar dat lukt nooit helemaal, al gaat het beter sinds de aanschaf van de stoomreiniger
nee inderdaad dat heeft ie allemaal niet, is een pietje precies en zo ziet zijn garage er ook uit vandaar dat ik het verband niet zo gauw kon leggenMarie-Josée schreef: Dan heb jij geluk.Geen afgevende zwarte vingers, geen vieze spijkerbroeken, geen schoenen met olie en kit onder de zolen...
De crisislook. Wordt dé trend in 2012 (en '13, en '14...Belle schreef:Mijn interieur is heel trendy. Het nieuwste van het nieuwste: ducktape op de bank en fleecekleden met gaten (Isa sabbelt graag) op de vloer.
Belle schreef:Mijn interieur is heel trendy. Het nieuwste van het nieuwste: ducktape op de bank en fleecekleden met gaten (Isa sabbelt graag) op de vloer. Verder heel consequent doorgetrokken op zowel meubels als vloer een coating van zijdezacht hondenhaar.
Ben je soms in mijn huis geweest????Marion. schreef: Er moeten haren op de vloer liggen, en de boekenkast moet uitpuilen. En voor de honden moet de bank ook lekker liggen.
Moet je ducktape onder de bank eens proberen vast te zetten....Petra_NR schreef:Belle schreef:Mijn interieur is heel trendy. Het nieuwste van het nieuwste: ducktape op de bank en fleecekleden met gaten (Isa sabbelt graag) op de vloer. Verder heel consequent doorgetrokken op zowel meubels als vloer een coating van zijdezacht hondenhaar.![]()
![]()
Heb ik 1 keer gedaan...Lillith schreef:Moet je ducktape onder de bank eens proberen vast te zetten....Petra_NR schreef:Belle schreef:Mijn interieur is heel trendy. Het nieuwste van het nieuwste: ducktape op de bank en fleecekleden met gaten (Isa sabbelt graag) op de vloer. Verder heel consequent doorgetrokken op zowel meubels als vloer een coating van zijdezacht hondenhaar.![]()
![]()
vooral onder grote belangstelling van het stel wat het eraf peutert![]()