Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Interieur hondenbezitters van ondergeschikt belang?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Interieur hondenbezitters van ondergeschikt belang?

Ongelezen bericht door renee-uk »

dicyvo schreef:thanx renee-uk, leuk topic
ja hè, dat vond ik toen ook :ok:
np ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

massam schreef:
renee-uk schreef:
massam schreef:[..][..]

hihi mijn moeder (strak, modern) zegt over ons huis altijd: wel lekker knus en gezellig :LOL:
ik heb het altijd koud in strakke cleane moderne huizen, zelfs al is het er 25 graden :?
doe mij maar knus en gezellig :ok:

dat heb ik bij mam gelukkig niet. ze heeft dan wel weer een knalrode hoekbank staan. wel met metalen poten. dat is dan weer jammer :engel:
ik had dat wel bij mijn ouders, vreselijk vond ik het, zat er altijd op het puntje van mijn stoel.
de enige plek die daar wel gezellig was, was de kamer van mijn pa; die rookte en daar kon mijn moeder niet tegen dus had hij een slaapkamer voor zichzelf ingericht waar hij kon roken terwijl hij tv keek.
maar mijn pa was ook nogal van het knus en gezellig en ondanks dat het er best vol stond in dat kamertje zat ik daar wel op mijn gemak ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Wij hebben een goedkopere inrichting (lang leve ikea), maar dat is meer omdat we dit én mooi vonden én dat het betaalbaar was voor ons.
Op de bank liggen kleden omdat de honden op de bank mogen, en dat mogen ze dus ook als ze vies zijn, tja dan maar kleden. Verder zijn het nieuwe meubels, er wordt hier niet (meer) geknabbeld aan meubels en zijn er dus eigenlijk geen aanpassingen verder voor de honden.

Mijn inrichting moet mooi (naar onze smaak) en nuttig en praktisch zijn, niet de nieuwste mode. Wat ik mooi vind is mijn mode :D
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Als m'n dieren en wijzelf er ons thuis is voelen is voor ons van belang. Dat dat op een 2-hands bankstel is van schoonouders, verdere meubels die al 13 jaar oud zijn en ik ze wel een beetje zat ben, er niets in de vensterbank staat omdat de katten daarin rondlopen en in zitten, de muren eigenlijk wel weer een likje verf zouden mogen omdat ze door de honden er niet zo netjes meer uit zien.... Ach, ik leef en voel me prima hier.

Dus ja, van ondergeschikt belang allemaal. Als we weer eens de geest hebben wordt er geverfd, of eens andere meubels gekocht.
Maar van dát geld waar ik andere meubels van zou kunnen kopen heb ik dan meestal liever iets anders waar m'n interesse meer naar uit gaat.

Wat ik wel belangrijk vind is dat het toch wel redelijk opgeruimd is overal en dat het wel schoon is. En dan niet in de zin van iedere dag poetsen, alsjeblieft niet. Maar dat iedereen wel normaal kan zitten, je niet aan de vloer plakt en visite normaal naar de wc kan zonder bang te zijn om ziek te worden.
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Ik hou van een mooie en bij elkaar passend interieur en dat mag best wat kosten. Ik zit nu tussen barok en landelijke stijl in maar mijn meubels kunnen volgend jaar ineens een moderne uitstraling hebben. Gewoon een kwestie van schuren, verven en nieuwe handgrepen. Wat hier niet komt is een stoffen bank, Akira neemt soms zoveel modder mee naar binnen en verhaart giga veel dat ik een leren bank prettiger vind om schoon te maken. Ik heb ook geen kleedjes om die reden op de bank, wel kussentjes met afgekloven hoekjes :F: (Ze is niet gek op vierkant :pffff:) Ik ben best schoon en netjes op mijn spullen maar het moet wel leefbaar zijn, ik flip niet van haren en modder. Verder hebben zij en Syl de poes het hele huis tot hun beschikking en bepalen ze zelf waar ze slapen. Ik vind het heerlijk om 's avonds de (nep) open haard en kaarsjes aan te hebben en een hond languit op de bank naast mij :I:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

wij wonen momenteel in een kantoorpand .
die we hebben verbouwd tot woonhuis .
we hebben ikea meubels , ikea keuken en ikea slaapkamer .
onze bank is alleen niet van ikea is een chesterfield .
wij hebben veel Grenen dat is iets waar ik in ons volgende huis wel vanaf wil .
mag best iets maar niet heel het interieur .
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Henriette
Zeer actief
Mijn ras(sen): Yorkshire, Dwergteckel en Lhasa Apso

Ongelezen bericht door Henriette »

Maakt me eerlijk gezegd niets uit.
Zit op het moment behoorlijk voor schande.
Ligt een lelijk donker stuk vloerbedekking met ducktape op het oude kapotte laminaat,staat een bench met een konijnenren er om heen,voor de pup.
Meubels zijn oké,gelukkig heeft er nooit 1 aan het bankstel of eethoek zitten knagen,alleen zijn de knopen van een grote poef even erg aantrekkelijk voor de pup,dus let ik even op en gaat er een knoop af,jammer dan.
Wil ik een mooi stukje huis zien dan ga ik naar de wc,badkamer of keuken,want die zijn net verbouwd.
Afbeelding
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

ArCee schreef:
Nanna schreef:Ik heb weleens opgepast bij mensen met een dergelijk interieur
Afbeelding

Ik zat de hele nacht rechtop in mijn stoel ,als de dood dat de tandarts opeens binnen zou stappen met "open de mond maar even, mevrouwtje" :schrik:
Makkelijk huishouden, raam open en met de bladblazer aan de gang :LOL:
Ik had ooit een vriendje die toen wij iets met elkaar hadden, net een huis had laten bouwen. Hij wilde daar een witte vloer in zoals hierboven en wat of ik daarvan vond, in het hypothetische geval dat we zouden gaan samenwonen. Ik zei meteen: oh god neem je dan een werkster want daar zie je alles op. Hij met grote ogen: dat zei mn moeder ook letterlijk!
Toen moeder dat ook hoorde zei ze tegen hem: Trouw met haar :LOL: :LOL: Deden we niet hoor :F:

Ik hou wel van een beetje 'strak' in die zin dat ik niet van huizen met overal tafeltjes en frutseltjes hou. Ik vind dat gewoon teveel schoonmaakwerk :mrgreen: Ik zou zelf nooit zo'n set kopen van eethoek, salontafel, boekenkast, tv meubel etc allemaal van dezelfde serie. Vind ik echt :schrik: Mijn eettafel heb ik van mp, is een mooie massieve tafel. Volgens die vrouw van Jan de Bouvrie (zei zij he :engel: ) uit zijn begintijd (voor het allwhite). De spuuglelijke stoelen moesten erbij, dus die heb ik meteen bij de kringloop afgegeven haha.
Toen we net gingen samenwonen wat t ook een samenraapsel van goedkoop en gekregen. Wat ik nu koop denk ik wel over na. zo ben ik het afgelopen jaar nog geen lamp naar mijn zin & budget gevonden voor boven de salontafel, dus hebben we daar nog geen lamp.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Nanna schreef:Ik heb helemaal niks met strakke, up to date gestylde interieurs. Liefst nog zwart of wit ook. :schrik:
Ongezellige kille hokken van mensen die zo graag "mee willen doen". Kijk mij eens jan de bouvier zijn.

Ik heb een huis om in te leven. Gek hè.
Banken worden hier dus pas vervangen als ze kapot zijn en niet als ze volgens de buurvrouw uit de mode zijn.
En dan kies ik dus wéér een bank die heerlijk zit en niet zo'n futuristisch kubusmodel dat heel kek en hip is maar waar je na een kwartier een houtsmaak van aan je reet hebt.
dit dus.... :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Toen ik voor het eerst op mezelf ging en in een zomerhuisje ging wonen heb ik van alles bij elkaar geraapt. Niet eens een bed maar er lag een tweepersoonsmatras op de grond op het kleine zoldertje. Een tweedehandsbankje, een beukenhouten kastje van opa onder de trap etc. Heb daar een jaar gewoond en toen verhuisd naar een groter huisje. Had toen nog geen honden of katten, wel ratten en een konijn. Het enige wat ik toen nieuw heb gekocht was een enorme hoekbank met sofa gedeelte. En verder bij de kringloop een eettafelset waar ik jaren plezier van heb gehad, stoelen heb ik nog tafel is nu vervangen door een kleiner model. Het kastje van Opa heb ik nu hier ook staan. Mij oude kast uit mijn kinderkamer heb ik het onderstel van geverfd en staat geverfd in mijn slaapkamer, ik had een nieuw modern logeerbed maar toen het kajuitbed van opa beschikbaar kwam is dat nieuwe bed verkocht en staat nu dus dat kajuitbed in die kamer :cheer: (enorm veel bergruimte in dat bed het is een soort grote kist.
Ik houd van oud en donkere meubels, maar ook van wat lichter en nieuw, en ik heb dat vind ik zelf goed weten te combineren :mrgreen:. Persoonlijk houd ik niet van die strakke lichte inrichtingen, ik heb het liever gezellig en wat sfeerverlichting ipv die felle lampen en witte steriele kamers. Ben overigens als 1 van de eersten met kleuren aan de gang gegaan in de familie, wat had pa een lol zeg met het mengen van de kleuren (is schilder) zo leuk dat ze in hun vorige huis ook ineens een paarse slaapkamer namen :8): (erg smaakvol)
In een huis moet je leven, en ik vind het fijn dat als mensen binnen komen dat ze zich op zich gemak voelen. Wel heb ik vloerbedekking (gelegd voor ik honden had :oohja: ) en baal ik wel eens als ze enorm aan de rui zijn en ik visite krijg onverwachts terwijl ik nog niet gestofzuigd heb. Het lijkt vaak alsof ik dagen niet heb gezogen dan :oeps: of als ik net thuiskom met natte honden en de spetters modder en zand tegen de witgeverfde deur en schrootjes vliegen en vlak erna iemand op de stoep staat :pffff: Maar ja, dat weet je als je huisdieren hebt
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Ik begrijp dat ik geen "net" huishouden heb :lol1: ....
Ik heb kleur rood, blauw en wat geel...veel hout en een leren bankstel met kleedjes (zit zo lekker).
Bovendien een oud huisje met bv. een koof waar de TV in staat op een leuk tafeltje.
Wat ik niet heb is Kitsch, gordijnen en het moet allemaal hetzelfde zijn...
met vele katten en honden ga ik niet aan vaste vloerbedekking of een stoffen bank beginnen.
Ik hou wel van vrij moderne kunst en is het niet echt dan een mooie repro...
Verder houten boekenkasten open, met boeken die gelezen zijn en worden, zalig toch.
Dus oud en nieuw bij elkaar, Ikea, kringloop etc. bijna alles mag, wij vinden het reuze gezellie :cheer:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

In mijn huis moet ik me gewoon thuisvoelen. Daar moet ik dus hangplekken hebben, en daar moeten de honden ook rondlopen en -liggen. Er moeten haren op de vloer liggen, en de boekenkast moet uitpuilen. En voor de honden moet de bank ook lekker liggen.

In het huis van mijn ouders voel ik me ook thuis, daar liggen geen haren op de vloer, maar ik voel me er wel thuis. Het is niet mijn smaak qua meubels (en het is ook nog eens van heel oncomfortabel liggend leer), maar toch voel ik me thuis en ga ik er naakt - bedoeling om te gaan slapen - op de bank onder een dekbed liggen. Zal ik bij mijn zussen nooit doen. Te netjes en steriel daar.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Tara schreef:Ik wil er gewoon zelf graag een beetje netjes en gezellig, maar wel schoon bijzitten, daar heb ik dus een beetje de inrichting op uitgekozen.
Precies, en ik denk dat je dat onbewust altijd doet als je huisdieren hebt.
Of zoals ik, een man die in een garage werkte.
Je kiest wat bij je past en onderhoudt dat zoals bij je past.
Ik heb mijn huis graag schoon maar dat lukt nooit helemaal, al gaat het beter sinds de aanschaf van de stoomreiniger :cheer:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ik heb laatst eens rondgekeken in mijn huiskamer wat ik zelf aan meubilair gekocht heb.... helemaal niets :80:
Het bureau heb ik gekregen van mijn vorige bazin (toen ik nog in de gratie was hahaha), de stoel daarbij komt van mijn zusje. Mijn banken komen ook van mijn zusje, de kuipstoeltjes komen van de bank waar mijn vader werkte.
Mijn tafel en kast komen van een tante. Het dressoir van mijn broer. Het ladenkastje onder het bureau en een lectuurtafeltje komen van mijn oma en de salontafel en een ander kastje van mijn ouders.
Oh ja...er hangt een kastje aan de muur wat ik wel zelf gekocht heb, jaren geleden bij de ikea. :lol1:

Up to date is het dus niet, maar ik vind het prima.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Tara schreef:Ik wil er gewoon zelf graag een beetje netjes en gezellig, maar wel schoon bijzitten, daar heb ik dus een beetje de inrichting op uitgekozen.
dat heb ik ook :wink: Ik hou van mooie spulletjes en een interieur waarin ik mij prettig voel en ik vind het interieur helemaal niet van ondergeschikt belang, integendeel. Niet alles wat ik mooi vind is handig i.c.m. honden dus koop ik iets wat én mooi én handig is :mrgreen:

Het is hier niet jan des bouvrie wit i.v.m. de honden maar gewoon omdat ik daar niet van hou :pffff:
renee-uk
Zeer actief

Marie-Josée schreef:
Ik heb mijn huis graag schoon maar dat lukt nooit helemaal, al gaat het beter sinds de aanschaf van de stoomreiniger :cheer:
ik heb ook een man die in een garage werkt, maar het verband ontgaat mij een beetje eerlijk gezegd :U:
Afbeelding

herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

hier ook redelijk modern, maar niet te strak, ik ben dus helemaal verslaafd aan spulletjes van riviera maison, en riverdale
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:mrgreen: M'n interieur moet bij nader inzien er toch echt aan geloven...

Dit had het deze maand moeten worden:

Afbeelding

Maar dat is bijgesteld naar:

Afbeelding
Gajes

Ongelezen bericht door Gajes »

dagmar88 schreef::mrgreen: M'n interieur moet bij nader inzien er toch echt aan geloven...

Dit had het deze maand moeten worden:

Afbeelding

Maar dat is bijgesteld naar:

Afbeelding
maar zo'n interieur update is veeel leuker.

Hier is het, het interieur van mij vriend nog , ik heb alleen mijzelf en mijn beesten er aan toegevoegd, en wat prularia de afgelopen 2 jaar.
Als de baby kamer af is en wat andere belangrijke dingen, gaan we dit interieur langzaam aan veranderen naar wat wij alle 2 mooie vinden. en daar wordt ook rekening met de beesten en de baby gehouden.
Bank wordt sowieso een lekker zittende maar wel een goedkope of 2e handse vind het nl zonde van mijn geld als ik na 6 maanden,een jaar of 2 jaar wat anders leuks ziet en je hebt net een bank gekocht van 1000 euro of meer.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

renee-uk schreef:
Marie-Josée schreef:
ik heb ook een man die in een garage werkt, maar het verband ontgaat mij een beetje eerlijk gezegd :U:
Dan heb jij geluk.Geen afgevende zwarte vingers, geen vieze spijkerbroeken, geen schoenen met olie en kit onder de zolen... :W:
antheman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd

Ongelezen bericht door antheman »

Mijn interieur is best belangrijk voor me.
Ik leef er, er komen veel mensen langs, iedereen is welkom :lol1:

Ik ben gek op kleur.
Ik heb t 10 jaar paars gehad. Dat is over nu.
Nu is het turqouise.

Ik heb veel erfstukken, vooral meubels met een verhaal. Omdat ik handig ben, knap ik ze vaak op. Opa's rookstoel geverfd en bekleed, oma's Louise Quinze stoeltje bekleed. Er staat nog een kastje van andere oma, in Art Deco, met marmeren blad. Dat ga ik binnen kort schilderen. Op een rommelmarkt heb ik daar bijv een bijpassende spiegel bijgekocht. Mijn nachtkastjes zijn ook oude kastjes die ik in een rommelig halletje gescoord heb. Die heb ik geschilderd en bewerkt zodanig dat het oud lijkt, erg leuk.

Maar goed, wel haren hier. :pffff:

Welke aanpassingen ik gedaan heb? Ik heb de velours bank eruit gegooid en een leren bank ervoor terug gekocht. Gewoon van Marktplaats, voor 200 euro. Mooi strak. Mijn nieuwste aanwinst is een poef. Ik heb ook katten en die nagelen. Dus moet daar sterke stof op, die geen halen maakt.

Verder heb ik een houten vloer, is niet handig met huisdieren die een ongelukje hebben. Maar wel landelijk en een fijne uitstraling. Die blijft dus.

In mijn huidige huis, ik woon er nu 3 maanden, ligt boven laminaat, in hout look. Buitengewoon handig! Hadden we eerder moeten doen.

En idd, die gordijnen he. We hebben de krijgertjes van de vorige bewoner nog hangen. En willen graag wat anders. Dit zijn rolgordijnen en echt wel vies, maar vooral een foute uitstraling. En ja, met katten in de vensterbank, is het lastig kiezen. Momenteel is het budget op, maar met huisdieren vind ik raambedekking kiezen echt een drama.
Belle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Belle »

Mijn interieur is heel trendy. Het nieuwste van het nieuwste: ducktape op de bank en fleecekleden met gaten (Isa sabbelt graag) op de vloer. Verder heel consequent doorgetrokken op zowel meubels als vloer een coating van zijdezacht hondenhaar.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
renee-uk
Zeer actief

Marie-Josée schreef: Dan heb jij geluk.Geen afgevende zwarte vingers, geen vieze spijkerbroeken, geen schoenen met olie en kit onder de zolen... :W:
nee inderdaad dat heeft ie allemaal niet, is een pietje precies en zo ziet zijn garage er ook uit vandaar dat ik het verband niet zo gauw kon leggen ;)
Afbeelding

Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Belle schreef:Mijn interieur is heel trendy. Het nieuwste van het nieuwste: ducktape op de bank en fleecekleden met gaten (Isa sabbelt graag) op de vloer.
De crisislook. Wordt dé trend in 2012 (en '13, en '14... :F: )
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Annemarie Rouw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippets
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Annemarie Rouw »

Tja, wij hadden per ongeluk wat geld toen we in ons nieuwe huis gingen wonen. Dus natuurstenen vloeren in een soort mosgroene kleur (lag er al, anders hadden we die niet kunnen betalen). Da's mooi want ze zijn niet glad, je ziet er niks op en hoeft er nooit meer iets aan te doen. Oude teakhouten meubels (mogen ze in bijten, maakt ze alleen maar mooier) en twee ongelofelijk dure leren banken (door en door geverfd, met een bijtgarantie voor vijf jaar. :mrgreen: ). Helemaal pupproof en dat komt goed uit met het op hande zijnde nest.
En, oh ja, overal whippetbeeldjes, whippetschilderijen, whippetfoto's op linnen etc. Kortom, schoon in een wip en naar mijn bescheiden mening heel gezellig. :8):
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Zou het wel graag anders hebben ,maar heb de poen er niet voor over.
Hier een paar antieke kasten en eettafel en de rest is een bij elkaar geraapt gratis zooitje.
Leren bankstel stond een vriendin mee voor de deur met KIJK eens voor jou dan kan die stoffen bank pleite .
Hier mogen de honden op de banken en stoelen en vind het wel prima eigenlijk.
Het is een huis voor mij en de verdere bewoners en dat is het belangrijkste.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Petra_NR
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Barbet en Sheltie

Ongelezen bericht door Petra_NR »

Belle schreef:Mijn interieur is heel trendy. Het nieuwste van het nieuwste: ducktape op de bank en fleecekleden met gaten (Isa sabbelt graag) op de vloer. Verder heel consequent doorgetrokken op zowel meubels als vloer een coating van zijdezacht hondenhaar.
:LOL: :LOL: :LOL:
Groetjes,
Petra
Afbeelding
Petra_NR
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Barbet en Sheltie

Ongelezen bericht door Petra_NR »

Marion. schreef: Er moeten haren op de vloer liggen, en de boekenkast moet uitpuilen. En voor de honden moet de bank ook lekker liggen.
Ben je soms in mijn huis geweest???? :wink:
Groetjes,
Petra
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Petra_NR schreef:
Belle schreef:Mijn interieur is heel trendy. Het nieuwste van het nieuwste: ducktape op de bank en fleecekleden met gaten (Isa sabbelt graag) op de vloer. Verder heel consequent doorgetrokken op zowel meubels als vloer een coating van zijdezacht hondenhaar.
Moet je ducktape onder de bank eens proberen vast te zetten....
vooral onder grote belangstelling van het stel wat het eraf peutert :D :wink:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Lillith schreef:
Petra_NR schreef:
Moet je ducktape onder de bank eens proberen vast te zetten....
vooral onder grote belangstelling van het stel wat het eraf peutert :D :wink:
Heb ik 1 keer gedaan...

Bleek de kat nog in de bank te zitten :blauwoog:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”