Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dochterlief met zwart wit fotos en kleur

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Devel

Re: dochterlief met zwart wit fotos

Ongelezen bericht door Devel »

dagmar88 schreef:
Devel schreef: Maar ik denk dat er deels ook wel een aantal een combi hebben met geloof en dan kan ik het me wel voorstellen als niet gelovige dat dit wel een beetje bloot is.
Absoluut niet. Daarbij gaat het mij niet om het bloot an sich, maar de manier waarop.
Welke manier waarop dan? Ze ligt toch niet met de benen gespreid of wel dan?
Kijk eens om je heen tegenwoordig zijn de meiden er gewoon vroeger bij dan eerder was, en daarbij lopen er ook kids van 12 met een hempje aan waar geen bandjes aan zitten, weet ik veel hoe je die dingen noemen en het kan goed zijn dat dit ook zo was.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Devel schreef:Ik ken de studio waar deze foto's genomen zijn.
Wat een aanstellerij het is een leuke meid om te zien en je kan aan deze foto's gewoon zien dat ze op het randje staat van nog kind zijn en een mooie jonge dame worden/zijn en wat mij betreft mag dat best geshowd worden want ze is ook gewoon een mooie meid om te zien.

Maar ik denk dat er deels ook wel een aantal een combi hebben met geloof en dan kan ik het me wel voorstellen als niet gelovige dat dit wel een beetje bloot is.
Mwah, ik denk eigenlijk dat er een aantal zijn die wat meer in aanraking komen met de duistere kant van mensen, en weten hoe die mensen geprikkeld worden.
Laat ik het zo zeggen, ik ben dit soort foto's wel vaker tegengekomen, maar dan in een setting waarin ik mijn dochter niet tegen wil komen.
Niks mis met het meisje en niks te veel bloot, maar het is de combi van leeftijd, uitdrukkingen, houdingen etc waar ik dus een beetje de kriebels van krijg.
Maar als Herejede en dochter het mooi vinden, mijn zegen hebben ze uiteraard. Zeg ik dan als ongelovige.
Gr. Aniek

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Devel schreef:
dagmar88 schreef:
Devel schreef: Maar ik denk dat er deels ook wel een aantal een combi hebben met geloof en dan kan ik het me wel voorstellen als niet gelovige dat dit wel een beetje bloot is.
Absoluut niet. Daarbij gaat het mij niet om het bloot an sich, maar de manier waarop.
Welke manier waarop dan? Ze ligt toch niet met de benen gespreid of wel dan?
Kijk eens om je heen tegenwoordig zijn de meiden er gewoon vroeger bij dan eerder was, en daarbij lopen er ook kids van 12 met een hempje aan waar geen bandjes aan zitten, weet ik veel hoe je die dingen noemen en het kan goed zijn dat dit ook zo was.
De kinderen die hij fotografeert zijn er juist helemaal niet vroeger bij, dat is nu net mijn bezwaar.
Het zijn meisjes van een bepaald type, die ook voor heel wat jaartjes jonger door kunnen gaan.
dagmar88
Zeer actief

Budkes schreef:
Wat een aanstellerij het is een leuke meid om te zien en je kan aan deze foto's gewoon zien dat ze op het randje staat van nog kind zijn en een mooie jonge dame worden/zijn en wat mij betreft mag dat best geshowd worden want ze is ook gewoon een mooie meid om te zien.

Maar ik denk dat er deels ook wel een aantal een combi hebben met geloof en dan kan ik het me wel voorstellen als niet gelovige dat dit wel een beetje bloot is.
Mwah, ik denk eigenlijk dat er een aantal zijn die wat meer in aanraking komen met de duistere kant van mensen, en weten hoe die mensen geprikkeld worden.
Laat ik het zo zeggen, ik ben dit soort foto's wel vaker tegengekomen, maar dan in een setting waarin ik mijn dochter niet tegen wil komen.
Niks mis met het meisje en niks te veel bloot, maar het is de combi van leeftijd, uitdrukkingen, houdingen etc waar ik dus een beetje de kriebels van krijg.
Maar als Herejede en dochter het mooi vinden, mijn zegen hebben ze uiteraard. Zeg ik dan als ongelovige.
Prima, dat zij er blij mee zijn.
Maar als ik zie dat meneer zijn facebook vol staat met zeer jonge meisjes en oudere mannen, dan krijg ik daar nog meer de kriebels van.
Kennelijk hebben mensen hier een prettig gevoel bij, maar contact gaan onderhouden (of dit nu met meisjes die 'klant' geweest zijn is of met meisjes die hij 'kent') is voor mij echt heel erg not done.
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

Zijn hyves bekeken,sorry hoor mijn dochter wordt door hem niet op de foto gezet,ik vind sommige foto's echt op het randje
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

ach welnee :piew: Heeft niks met geloof te maken. Ik heb niets, maar dan ook totaal niets met het geloof. Ben redelijk nuchter en aardig wat gewend op dit gebied. Maar dit hele gebeuren. De pose's, de leeftijd noem maar op moet je gewoon lekker voor jezelf houden :ok: En ja, persoonlijk vind ik die foto's waarop het "lijkt" dat ze niets aan heeft veel té voor op internet.

Kheb zijn hyves even bekeken, en eerlijk gezegd. Ik weet niet wat herejede met de fotograaf heeft afgesproken, maar ik zou me toch allerminst "lekker" voelen dat de foto's van mijn dochter zo op internet terug te vinden zijn door jan en allemaal :schrik:

Heb daar foto's gezien, daar krijg ik gewoon echt de rillingen van. Niet van de foto's an sich. Maar wel dat een gewoon "simpele" fotograaf alles zomaar op het net pleurt. Niet afgeschermd niks.

Dat komt voornamelijk door foto's als onderstaand
Afbeelding

Afbeelding

Snap dan ook echt niet zo goed dat mensen hier niet schijnen te snappen dat dit soort foto's doorgaans voor "goed geld" toch echt wel rond circuleren in circuits waarvan je niet wilt dat je kind daarin "rondzwerft" :roll:
http://foto-piet56.hyves.nl/fotos/?ga_c ... Box_Header

Edit: en weet je wat het ook is. Een "echte" fotograaf/kunstenaar herhaald niet alles. Alles wat hij doet lijkt allemaal op elkaar grootste verschil zit em in wat "erin" zit (donker/bruin/blond/heel jong/jong/net 17 op de top) oftewel van elke "smaak" wat.

Niks niets aparts. Gewoon voor "ieder wat wils" zo komt het op mij persoonlijk over als ik zijn site bekijk. :roll: Hoe dan ook, zeker geen "site" waar ik mijn dochter tussen zou willen zien staan.
Laatst gewijzigd door smoekie op 22 sep 2011 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
dagmar88
Zeer actief

Afbeelding

http://foto-piet56.hyves.nl/

hier staat wel meer op wat ik niet okay vind, waaronder de dochter van herejede helemaal zonder bovenstukje.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Überhaupt wel iets aan???
dagmar88
Zeer actief

Afbeelding

:wink: De rest in ieder geval vanaf hele jonge leeftijd niet bijzonder veel.
Dit vind ik toch een leeftijd waarop je als meisje niet meer in alleen een sportbroekje oid rond loopt.
Dorien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dorien »

Nou, ik zal wel niet ruimdenkend of kunstzinnig genoeg zijn, maar no way dat mijn dochter zo op de foto gaat. :neenee:
Groet,
Dorien
smoekie
Zeer actief

Wat mij voornamelijk aan de foto's opvalt. Behalve dat het allemaal zo ongeveer "hetzelfde" is en meer overkomt dat er voor "ieder" wat wils is, dat ze geen van allen een (glim)lach laten zien. Er straalt helemaal niets uit. Ja wat eruit straalt als ik bijvoorbeeld onderstaande foto zie.
Afbeelding een heel jong triest ogend kind alsware ze "gedwongen" zich in zo'n elfenpakje te hijsen maar het liefst hardrennend naar huis toe gaat.

Ik weet niet wat zijn bedoeling is met dit soort foto's. Kan snappen dat er soms een thema is of een soort van uitstraling gegeven moet worden, maar die van hem zijn naar mijn idee nagenoeg allemaal met "trieste uitdrukking". Er straalt niks moois of spontaans vanaf

Afbeelding
Afbeelding
:19:
Laatst gewijzigd door smoekie op 22 sep 2011 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Nou ja zeg, noem mij dan maar gelovig, maar ik vind het helmaal niets die foto's van deze fotograaf. :schrik:
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief

crutz schreef:Überhaupt wel iets aan???

Jahaa een paar vleugels. :mann:
Gr. Aniek

Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Budkes schreef:Nou ja zeg, noem mij dan maar gelovig, maar ik vind het helmaal niets die foto's van deze fotograaf. :schrik:

nee ik ook niet :O:

moet er niet aan denken dat mijn dochters zo op de foto zouden staan op internet
Fenneke en Baloe
Afbeelding
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

jaa ieder zijn eigen smaak,
dogluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): De Duitse Dog

Ongelezen bericht door dogluna »

Om herejede haar dochter te beschermen heb ik juist NIET de foto's hier naartoe gekopieert,al is die site openbaar vind het niet juist om deze foto's hier te plaatsen
Afbeelding

Groetjes van Ans en een doggenlebber van Lotte en Guus
Luna 25-11-1999-28-12-2006 Dimple 22-11-2000_ 07-05-2009 Voor altijd in mijn hart
dagmar88
Zeer actief

herejede schreef:jaa ieder zijn eigen smaak,
Dit heeft toch verdorie niets, maar dan ook niets meer te maken met smaak?!
Budkes
Zeer actief

dogluna schreef:Om herejede haar dochter te beschermen heb ik juist NIET de foto's hier naartoe gekopieert,al is die site openbaar vind het niet juist om deze foto's hier te plaatsen
Maar d'r zit geen foto bij hier van Herejedes dochter. :U:

Maar wel van andermans dochters, dus eigenlijk heb je wel een beetje gelijk.
Gr. Aniek

Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Vind het een mooie meid...., zeker mooie ogen!
Maar heb ook moeite met de manier van foto's nemen, hoe ze erop staat.
Laat mij dan lekker ouderwets zijn, maar ik zou niet blij zijn als mijn dochter van 14 zo op het net staat. Gaat net iets te ver is mijn mening.
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Je hebt een prachtige dochter Herejede :ok:

Maar de foto's :schrik: *rilt*
Afbeelding
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen

Ongelezen bericht door Diaantje »

Ben benieuwd wat je dochter haar reactie is als ze over een paar jaar haar foto's ineens tegen komt. Ik vind het echt not-done dat iedereen kan doen en laten wat ze willen met die foto's. Ze staan zelfs openbaar op Hyves. :19: Wat gaat iedereen dat aan, hang ze lekker aan de muur ofzo. Kan het je nu echt niks schelen dat ze het hele internet over zwerven?
Laatst gewijzigd door Diaantje op 22 sep 2011 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Als ik zie in welke hoeveelheden deze fotograaf nagenoeg dezelfde foto's gemaakt heeft van overwegend hele jonge meisjes, gezien zijn Hyves-pagina, dan krijg ik daar een beetje nare smaak van in mijn mond. Het lijkt mij dat je als fotograaf gebaat bent bij een zo breed mogelijke portfolio waaruit duidelijk blijkt wat je aan verschillende foto's in je mars hebt. Maar zo'n 39 x bijna dezelfde serie foto's met alleen een ander lichaam(pje) tussen de vleugels, in het bad- of balletpakje of onder de sluier vind ik een beetje ehm........ dubieus.
Laatst gewijzigd door LongFields op 22 sep 2011 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
dagmar88
Zeer actief

Budkes schreef:
dogluna schreef:Om herejede haar dochter te beschermen heb ik juist NIET de foto's hier naartoe gekopieert,al is die site openbaar vind het niet juist om deze foto's hier te plaatsen
Maar d'r zit geen foto bij hier van Herejedes dochter. :U:

Maar wel van andermans dochters, dus eigenlijk heb je wel een beetje gelijk.
Die foto's zijn vrij beschikbaar, en ik ga er maar van uit dat mensen die *ahum* hier van houden al lang in het bezit zijn van de url via de fotograaf.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Ai, vond de foto's hier nog wel mee vallen, iig nog te doen. Maar die foto van haar zonder bovenstukje op zijn hyves... Dat vind ik echt te ver gaan. Mijn moeder zou mij echt niet zo op iemands hyves willen zien.
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Hier nog een ongelovige...zou meer zeggen een super realist...
Wat een vreselijke foto's (hyves), hebben mensen nou echt zo'n bord voor hun hoofd?
Mijn dochter zetten ze maar spontaan op de foto, deze rare gekunselheid, no way....
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

LongFields schreef:vind ik een beetje ehm........ dubieus.
Ik ook. Zie ook liever lachende meisjes op de foto, trouwens.
smoekie
Zeer actief

Dat uiteraard :ok: Gelukkig wel zullen we maar zeggen.

Maar rare vraag misschien hoor. Heb jij er dan helemaal geen moeite mee dat hij de foto's van jouw dochter zo en public op zijn voor iedereen toegankelijk hyvesprofiel heeft staan??? Vraag jij jezelf niet af waarom al die meisjes nagenoeg dezelfde "trieste" uitdrukking hebben?

Dat zijn wel dingen wat ik me afvraag eerlijk gezegd. Waarom niet een paar mooie meiden met een mooie glimlach? Je hebt een pracht van een dochter laat dat voorop staan. Maar zou je het zelf niet veel mooier en leuker vinden als je foto's van haar terug zou zien waar ze een mooie lach op heeft ipv een trieste (zo niet zielige) blik?
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

dagmar88 schreef:
nee met wat dan wel, elke fotograaf heeft een andere stijl en deze vind ik erg mooi
eigenlijk de meeste fotos van hem wel, jij niet dat mag
en verder ga ik er niet meer op in, wij zijn er blij mee, vind het schitterend
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen

Ongelezen bericht door Diaantje »

Schijnbaar een duidelijk geval van een bord voor je kop.
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
dagmar88
Zeer actief

herejede schreef:
dagmar88 schreef:
nee met wat dan wel, elke fotograaf heeft een andere stijl en deze vind ik erg mooi
eigenlijk de meeste fotos van hem wel, jij niet dat mag
en verder ga ik er niet meer op in, wij zijn er blij mee, vind het schitterend
Prima dat jij de foto's van je dochter mooi vind.
Het is ook een mooie meid en er zitten een paar stijlvolle foto's tussen.

Maar die hele hyves website is, spijt me zeer, gewoon aftrekmateriaal.
Bewaar die foto's thuis, waar ze horen.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”