Devel schreef:Ik ken de studio waar deze foto's genomen zijn.
Wat een aanstellerij het is een leuke meid om te zien en je kan aan deze foto's gewoon zien dat ze op het randje staat van nog kind zijn en een mooie jonge dame worden/zijn en wat mij betreft mag dat best geshowd worden want ze is ook gewoon een mooie meid om te zien.
Maar ik denk dat er deels ook wel een aantal een combi hebben met geloof en dan kan ik het me wel voorstellen als niet gelovige dat dit wel een beetje bloot is.
ach welnee

Heeft niks met geloof te maken. Ik heb niets, maar dan ook totaal niets met het geloof. Ben redelijk nuchter en aardig wat gewend op dit gebied. Maar dit hele gebeuren. De pose's, de leeftijd noem maar op moet je gewoon lekker voor jezelf houden

En ja, persoonlijk vind ik die foto's waarop het "lijkt" dat ze niets aan heeft veel té voor op internet.
Kheb zijn hyves even bekeken, en eerlijk gezegd. Ik weet niet wat herejede met de fotograaf heeft afgesproken, maar ik zou me toch allerminst "lekker" voelen dat de foto's van mijn dochter zo op internet terug te vinden zijn door jan en allemaal
Heb daar foto's gezien, daar krijg ik gewoon echt de rillingen van. Niet van de foto's an sich. Maar wel dat een gewoon "simpele" fotograaf alles zomaar op het net pleurt. Niet afgeschermd niks.
Dat komt voornamelijk door foto's als onderstaand
Snap dan ook echt niet zo goed dat mensen hier niet schijnen te snappen dat dit soort foto's doorgaans voor "goed geld" toch echt wel rond circuleren in circuits waarvan je niet wilt dat je kind daarin "rondzwerft"
http://foto-piet56.hyves.nl/fotos/?ga_c ... Box_Header
Edit: en weet je wat het ook is. Een "echte" fotograaf/kunstenaar herhaald niet alles. Alles wat hij doet lijkt allemaal op elkaar grootste verschil zit em in wat "erin" zit (donker/bruin/blond/heel jong/jong/net 17 op de top) oftewel van elke "smaak" wat.
Niks niets aparts. Gewoon voor "ieder wat wils" zo komt het op mij persoonlijk over als ik zijn site bekijk.

Hoe dan ook, zeker geen "site" waar ik mijn dochter tussen zou willen zien staan.