gaat dat echt zo...dobervriendin schreef:Haar hond heeft de teckel opgejaagd en zij is dus aansprakelijk dat deze situatie is gebeurt.indiera schreef:reina telt dit ook ondanks dat beide honden los liepen, dacht dat verschil uitmaakte .
Ze had haar hond beter kunnen aanlijnen dan was het niet haar schuld geweest.
Als dan de teckel wat gedaan had had zij de eigenaar van de teckel aansprakelijk kunnen stellen.
als ik niet zie dat er een teckel staat of een andere hond die bang is... en 1 van mij wil gaan kennismaken... hond schrikt blaft grauwt en zet het op een rennen en in baldadigheid gaat er 1 van mij achteraan...
... ik moet zeggen dat dat me echt is overkomen in de nacht...

voelde me knap lullig ik hond weer bij me de ander had ik al aangelijnt voor dat onoverzichtelijke stuk.. en naar de eigenaren geroepen om te vragen of alles ok was.. niets aan de hand en no hard feelings... mensen wonen naast me in de flat en die teckel is wat eh... verbaal., en angstig.. maar schuwt ook niet om luid blaffend op ze af te rennen..
geven en nemen soms ook hoor... en nog komen we elkaar soms tegen.. en dan proberen zij te voorkomen dat de teckel blaffend op die van mij af komt.. teckel loopt eigenlijk ook altijd los.. en die van mij negeren het maar... ze kennen haar inmiddels denk ik

dan ben ik blij met mensen hier in mijn buurt die ook een beetje eigen hand in boezem steken als het onverhoopt tot een conflict of akefietje leidt..