Ik ontwijk ook zo'n een beetje alles.
mede omdat Jakko niet altijd een lieverdje is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Omlopen: het onderzoek
Moderator: moderatorteam
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Onbekende combi's loop ik niet voor om, zie niet in waarom. Of het moet al een hond zijn die zich agressief gedraagt met iemand die hem niet gehouden krijgt, maar dat kom ik hier gelukkig niet tegen.
Misschien scheelt het dat mijn hond zich met alles en iedereen verdraagt en dat ik daarom niet snel omloop. Als een hond echt agressief is neemt hij trouwens de benen en komt dan als de hond weg is weer ergens te voorschijn. Maar ook dat is al ruim twee jaar niet meer voorgekomen.
Wel loop ik in het weekend regelmatig om, omdat ik geen zin heb om mijn hond een uur lang aan de lijn te hebben. Als het druk is vind ik het niet netjes om hem onaangelijnd te laten lopen tussen al die wandelwagens, fietsers en wandelaars (meestal zonder hond) en als ik dan andersom loop kom ik meestal niemand tegen en kan hij wel een half uurtje los. Dus dat is wel een reden om een andersom te lopen.
Misschien scheelt het dat mijn hond zich met alles en iedereen verdraagt en dat ik daarom niet snel omloop. Als een hond echt agressief is neemt hij trouwens de benen en komt dan als de hond weg is weer ergens te voorschijn. Maar ook dat is al ruim twee jaar niet meer voorgekomen.
Wel loop ik in het weekend regelmatig om, omdat ik geen zin heb om mijn hond een uur lang aan de lijn te hebben. Als het druk is vind ik het niet netjes om hem onaangelijnd te laten lopen tussen al die wandelwagens, fietsers en wandelaars (meestal zonder hond) en als ik dan andersom loop kom ik meestal niemand tegen en kan hij wel een half uurtje los. Dus dat is wel een reden om een andersom te lopen.