Pakdebal schreef:Pat75 schreef:Op de foto's staan Brigitte haar honden met mijn zoon
dat zag ik , maar hoe zijn die honden dan met andere honden ?
Mijn honden zijn prima met andere honden. Dat ze niet met andere honden in het Haagse bos 3x per dag een rondje lopen is omdat IK daar geen behoefte aan heb en niet omdat ze andere honden willen verscheuren
mijn honden vinden daar ook geen reet aan die willen niet slenteren die willen bezig zijn en niet met andere honden want ze hebben genoeg aan elkaar.
Sjon stond afgelopen weekend op een drukke show met in de erering de neus van Cinmarron in zijn kont en zijn neus in de kont van een andere hond omdat die mensen blijkbaar geen afstand wilde houden en dan staat hij daar dus gewoon tussen geen probleem is hij dan sociaal? of mag ik hem alleen sociaal noemen als hij met alle honden 3x per dag gezellig een rondje op de hei huppelt? Phantom loopt hier op het uitlaatveldje ook met honden uit te buurt maar niet met de dominante Riesenschnauzer die er woont, en niet omdat hij die hond wil opvreten maar omdat die hond hem wil opvreten en ja dan gaat het niet goed en zou hij zeker wat terug doen is hij dan wel of niet sociaal? of is hij alleen sociaal als hij de stukken uit zijn lijf laat scheuren en zelf niets zou terug doen?
En daarbij snap ik uberhaupt niet waarom andere mensen het altijd zo belangrijk lijken te vinden of MIJN honden sociaal zijn of niet

wat kan jou dat nou eigenlijk schelen of ze dat wel of niet zijn. Voor mij maakt het namelijk helemaal niets uit of ze het wel of niet zijn. Ik was net zo bezeten van Bunker die zeker niet sociaal was als op de 4 die ik nu heb en dat ik voor hem de wandelingen en dingen moest aanpassen had ik geen probleem mee dus waarom een ander zich dan druk zou maken of hij sociaal is of niet snap ik dan niet het is toch niet hun hond
Mijn honden zijn keurig opgevoed en bezorgen niemand overlast, komen hier in de stad op het terras, op wandelingen en op shows waar vreemde mensen aan ze lopen te pulken en hun bek open trekken en met hun vingers erdoor roeren, ik kan ze allemaal overal mee naar toe nemen als ik dat zou willen alleen nee ze lopen niet gezellig spelend iedere dag in het bos en ja toch vind ik mijn honden zeker weten sociaal en wat een ander daarvan vindt interreseert me eerlijk gezegt weinig, zeker van mensen die mijn honden nog nooit ontmoet hebben.