Weet ik niet hoor, ligt ook erg aan het appel (met streepje) wat de baas erop heeft.Mickie schreef:Volgens mij ben je 9 van de 10 keer te laat als je moet gaan vragen of er aangelijnd kan worden als het gaat om echt onbetrouwbare honden.
Ik ken hier een joekel van een reu die de baas met 1 tongklikje uit elke situatie terug kan roepen. Hij doet het alleen heel vaak niet

Die reu is meerdere keren op Moos gedoken. Zonder gaatjes, oke, maar wel een Moos waarvan letterlijk alleen nog een oortje zichtbaar was onder een beer van een reu die hen grommend omklemde, zijn tanden liet zien, en Moos nog vaster omklemde en onder zich omver duwde. Het was dat Moos geen haartje bewoog, anders was hij door en door gegaan denk ik.
Dat wil ik dus (heel vreemd

Als de baas voor de verandering eens oplette, en mij ook hoorde roepen, klikt hij 1 keer met zijn tong, riep 1 keer de naam van de hond, en de hond kwam hoor, en volgde strak aan het been.
Meerdere keren leek de baas echter in dromeland te lopen, of een bui te hebben van "ach, laat maar eens gaan", en dan werd de hond niet geroepen en tja, dan dook bij dus weer op Moos.
Dit was dan geen hond die andere honden binnen 1 minuut verscheurde, maar was hij dat wel geweest dan nog had die baas dat appel erop gehad volgens mij hoor. Tenslotte had hij dat nu ook, en die hond wilde echt niks liever dan op Moos duiken (en andere reuen) als hij de kans kreeg.