Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Time out

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Re: Time out

Ongelezen bericht door flamme »

nathalie71 schreef::ok: leuk hoor.

Het gaat jullie goed allemaal!

Dag allemaal.
Weg, jammer.

Ik hoop dat het jou ook goed gaat, samen met de hondjes inclusief Ferry.

Ik wil echter toch nog wat schrijven. Mogelijk lees je toch nog mee.

Ik was 1 van degene die zei dat herplaatsen me een goede optie leek. Dat heb ik geschreven als een reactie op hoe jij schreef dat je er aan was en in de situatie stond. Je kwam over alsof je het allemaal niet trok en je hebt meermalen geschreven dat je het huis niet meer uit kwam.
Daaruit heb ik de conclusie getrokken dat het je wellicht echt te veel was geworden en dan leek herplaatsen mij een goede optie.

Vervolgens heb je diverse goede tips gekregen en mensen die je hun hulp aan hebben geboden. Jij hebt er voor gekozen om naar een trainer te gaan. Je goed recht en ik hoop dat het je brengt wat je voor ogen hebt.

Waar ik een vervelende nasmaak van heb gekregen is het feit dat je vooral daarna om je heen gaat slaan. Mensen er van beschuldigt je depressief te praten zelfs nog met de toevoeging erbij dat dat pas gevaarlijk is. Je zegt dat iedereen het fout had en dat je ons uitdaagt om hetzelfde te bereiken met je hondjes als jij dat voor elkaar hebt gekregen.
Al met al denk je niet bepaald goed over je medeforummers. Je uit beschuldigingen die niet reëel zijn zoals bv, de beschuldiging naar Inge.

Ik vind het jammer dat je weg bent. Je lijkt me een lief mens met het hart op de goede plek en veel liefde voor haar dieren. Ik denk echter wel dat je soms niet goed genoeg leest en dingen ziet staan die niet bedoeld worden. Dat trek je je veel te zwaar aan waardoor je helemaal over je toeren raakt. Misschien is het goed om toch eens bij jezelf na te gaan wat jij anders kunt doen om het jezelf makkelijker te maken. Misschien heb je dat gedaan door echt te vertrekken. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je vertrek eerder een soort van vlucht is en dat vind ik zonde.

Lieve Nathalie, denk er eens rustig over na en voel je gewoon welkom om terug te komen als je wilt :ok:
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Re: Time out

Ongelezen bericht door Mirri »

Mooi geschreven @flamme;)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”